Eşimi aldattım ve kalp hastası, çok pişmanım onu nasıl tekrar mutlu edebilirim?

Eşim uzun süredir kalp hastası. Durumu bu aralar ağırlaştı. Bu dönemde çok kötü bir depresyona girdi. Artık mutlu olamıyorduk, hiç romantik anlar yaşayamıyorduk. Napsam da eşim mutlu olmuyordu hep depresif bir hali vardı. Bi süre hastanede yatırıldı. Gece yanından ayrıldıktan sonra arkadaşımın ayarladığı kadının yanına gittim. Cinsel bir şey yaşamadık ama sabaha kadar birlikte kaldık flört ettik. Kadın evli olduğumu bilmiyordu. Amacı da benimle bir ilişki yaşamaktı zaten. Sabah kadının yanından ayrıldıktan sonra heryerden engelledim. Eşim telefonuma bakarken kızın numarasını fark etmiş kıza yazmış konuşmuş. Beni affetti ama ben çok berbat hissediyorum. Lise zamanımızdan beri beraberdik. Bana bu ana kadar asla ihanet etmedi. Eşim o olaydan sonra asla mutlu olamadı. Farkındayım ve hastalığı çok kötü ilerlemeye devam ediyor. Çok pişmanım eşimi nasıl mutlu edeceğim?

Eşimi aldattım ve kalp hastası, çok pişmanım onu nasıl tekrar mutlu edebilirim?
Cevapla