Eşim epilepsi hastası son nöbetlerinde idrar kaçırmaya başladı normal mi?

Benim eşim epilepsi hastası daha önce böyle bişey yaşamıyorduk ama son 1.5-2 aydır geçirdiği krizlerde maalesef idrar kaçırıyor, doktora gittik tabi ki ilaç değişikliği ve doz artışı oldu krizler biraz daha azaldı ama yine de kriz geçirince idrar kaçırıyor, sebebi ne olabilir? Böyle bişey yaşayan var mı? Ne yapmak lazım?

Eşim epilepsi hastası son nöbetlerinde idrar kaçırmaya başladı normal mi?
Cevapla