Erkek arkadaşım ile birbirimizi öptük ama şu an çok pişmanım ne yapmalıyım?

1 yıldır telefondan konuşuyorduk ve ilk defa buluştuk. ilk önce normaldi ama sonradan benimle öpüşmek istedi yok dedim ben seni en iyisi otogara bırakayım dedi ben de tamam dedim. sonr ayine yeltendi engel olamadım. Ben onu gerçekten çok seviyorum yaptığım yalnış biliyorum ama ne yapayım ilk defa oldu sonradan tekrar sohbet felan ettik resmimizi çekti evime geri döndüm. instagramını istedim vermedi bana çok saçma geliyor dedi sonuçta özel orası dedi. sizce ne yapmalıyım. Daha ilerisi olmaz. o da ben de yapmam. lütfen linçlemeyin ben de istemezdim böyle olmasını ama böyle oldu.
Erkek arkadaşım ile birbirimizi öptük ama şu an çok pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla