Narsist sevgilim ağır tedavi görürken arayıp sormalı mıyım yoksa uzak mı durmalıyım?

Narsist bir sevgilim var. Yani bana sürekli hep üzüntü yaşattı. Her şeyi gizli , çok kendini anlatmaz. Bu yüzden çok tartisiyorduk. Çok yalanını yakaladım. :(

Şuanda hastanede ciddi ağir ilaç tedavisi görüyor dediği kadarıyla. En son 19 ocakta ilaç alacağım dedi çıkışta konuşuruz dedi sonrası dönmedi. O dönmeyince bende dönmedim. Normalde arayan soranda hep benim. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? 🤔

Narsist sevgilim ağır tedavi görürken arayıp sormalı mıyım yoksa uzak mı durmalıyım?
Cevapla