Sevgilim ne yapmaya çalışıyor narsist bi kişiliğe mi sahip ondan ayrılmakla doğru mu yaptım?

1,5 senelik ilişkim vardı erkek arkadaşımı gerçekten çözemedim bazı konularda
ayrıl barış yaptık 5 6 kez hemde saçma sebeplerden dolayı kızıp gidiyor küsse daha iyi ne çözüm odaklı ne de yol yapıyor resmen sinirinin geçmesi için 1 hafta gidip geri geliyor en son ayrılmamızda bana günaydın yazmıyor aramıyor sormuyor ben arayınca da noldu diye açıyor telefonu sonra onu takip eden bi kızı takip ettim diye niye takip ediyorsun dedi bende edemez miyim normal bişey dedim sonra bi baktım kızı takip etmediği halde videosunu beğenmiş ayrıldık bu yüzden ve1 hafta sonra geldi yalvar yakar yanlışlıkla beğendim, kötü niyetim yoktu , komik video beğenmenin nesi yanlış vs bi sürü boş yalan söyledi neyse affettim çünkü çok seviyorum fakat o gün biri benim arkamdan kız arkadaşını gördüm büstiyer deri pant ve ceket giymiş alışveriş yapıyordu diye bu da beni her yerden engelledi sebebini sordum ben gördüm seni diyor açıklama yaptım bak şöyle böyle vs diye sonra ağladım sinirlerim bozuldu benimle dalga geçmeye başladı bende sabrım taşında göğsüne yumruk attım yeter artık diye ve ondan sonra 2 gün ne günaydın yazdı ne Aradı dün akşam eve geldim yemek yicem uyurum sonra günün iyi geçmiştir umarım iyi akşamlar yazmış ve tam yazacakken mesajları geri sildi falan bu sabahta aynısını yapınca dayanamadım istemiyorsan söyle dengemi bozma dedim ve bana “ Ben bir ömür falan istemiyorum , zorbasın , defol senin yüzünden soğukta konuşup hasta oldum benden bi sq yazdı engelledi geri açıp bişeyler yazdı geri engelledi geri açtı off okurken yorulursunuz belki ama ben çok bitkinim bunları yaşıyor olarak çok seviyorum ve düzelmesini istiyorum sorunumuz olduğunda konuşarak aşabilmeyi istiyorum ama çözüm odaklı gelmeyip herşeyi yakıp yıkıp geliyor ve her yerden engel attım ona yılbaşında Doğum günüm ve onunla kutlayacaktım şimdi o da yok... ve tüm bunlara rağmen seni seviyorum diyor bu nasıl sevgi
Sevgilim ne yapmaya çalışıyor narsist bi kişiliğe mi sahip ondan ayrılmakla doğru mu yaptım?
Cevapla