İnsanlar niye az uyku uyumayı marifet sanıyor?

"bana 6 saat uyku yetiyor" derler, ne biliim az uyumanın bilmediğimiz bir karizması mı var?

Uyku yerine ne yapılıyor mesela? Daha çok mu çalışılıyor? Neden çalışmak için uykudan feragat etmek "havalı" oluyor ki?

İnsanları 8 saat uyumaktan utanmaya iten, az uyumayı "cool" yapan bir ideolojik yönlendirme var sanki.

Bıraksanız her gün 10 saat uyurum ben ya.

Ne düşünüyorsunuz?
İnsanlar niye az uyku uyumayı marifet sanıyor?
Cevapla