Terapide psikolog her zaman haklı mıdır, yoksa psikolog da yanılabilir mi 🤔?

Terapide psikolog her zaman haklı mıdır, yoksa psikolog da yanılabilir mi 🤔?

diyor ki "ağrı yapan dişinizi çektirdiğinizde , dişin olmaması ciddi bir sorun gibi görünebilir, ama... dişinizi çektirmeseydiniz o acıyı , ağrıyı hep yaşayacaktınız" , tabi dişin neden çekilmeye kadar gidecek sürece maruz bırakıldığı, bunun suçunun kimin olduğunu söylemiyor, konuşmuyor, konuşmak istemiyor! zaten belirtmiş "konunun diş ile alakası yok" yaşamdaki bir sorunu "ilaçla" ya da bir şekilde unutmak, yok etmek, geride bırakmak (aşık oldunuğunuz kişi olabilir veya size zulm yaşatan insanlar olabilir) bunu yaptığınızda verilen zararları unuttuğunuzda (unutmazsan acı yaşarsın psikolog bunu biliyor) boşluk kalır, aşk acısının boşluğu, verilen zararların karşılığının ödenmemesinin boşluğu.. ama diyor... buna devam edilmesi daha kötü olmazmıydı? peki ya aşkı "bloke eden, zarar veren insanlar olmasaydı" daha iyi olmazmıydı?

Terapide psikolog her zaman haklı mıdır, yoksa psikolog da yanılabilir mi 🤔?
Terapide psikolog her zaman haklı mıdır, yoksa psikolog da yanılabilir mi 🤔?
Cevapla