Esim belden asagisi tutmuyor Eşimin annesi bizi ziyarete geldi her şey güzeldi oturuyorduk ama gece karımın bezini degistiriyordum o sirada annesi geldi yardım edeyim mi dedi bende anne ben hallediyorum dedim ama ilaçlarını suyla getirirmisin dedim esimde bardağa döküp ver anne dedi neyse gitti suyu doldurdu ilacı koydu tabi ben eşimin poposunu siliyorum o ara geldi verirken çok pis öğürdü eliyle burnunukapadı kusma hareketi yaptı bakamıyorum koydu duramiycam ben içim dışıma çıktı dedi gitti bende çık dedim madem böyle yapacaksın dedim ama esim ağlamaya başladı beni bk parcasi olarak goruyor herkes drdi sonra bende o o duruma düşse kim ogurecek bakalım sen ay parcasisin dedim ben sana çok aşığım diyip öptüm esim bana sarıldı ağlaya ağlaya uyudu sabah da kayinvalide gitti zaten kizina çok ayıp etti
Güncellemeler
5 ay
Konu gerçektir ti ye almayınız
Güncellemeler
5 ay
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Üzüldüm... Nasıl bir anne ki o kızına bu şekilde davranabiliyor? Yazık gerçekten. Diyecek çok bir söz yok. Bazı kadınlar "anne" olmayı haketmezler. Eşine sağlık sana da sabır diliyorum, kardeşim.
Teşekkür ederim biraz koktu diye öyle bir ogurdu ki eşimi zaptedemedim cocuk gibi kendine vura vura agladi
Eşin için çok zor bir durum çünkü sonuçta bunu ona yapan kendi öz annesi. Ötekileştirilmek insana kendini çok kötü hissettirir. Öyle boyutlara gelebiliyor ki kişi kendi canına bile kıyabiliyor. Hepimizin hayatı belli zorluklar ile geçiyor. Hepimiz bir şey ile sınanıyoruz. Benim pek İslamiyet inancım yok ancak sana olan saygımdan dolayı, kardeşim, Allah yardımcın olsun. İkinizin için güzel kapılar açsın, gönlü güzel insanlar ile tanıştırsın. Geceniz iyi geçsin, saygılar.
Eyvallah bende dindar değilim ama muslumanim esimde kapalı değildi ama Müslüman dediğin gibi üzüldü ama ben varım yanında bir şey olmaz unuttururum bir şekilde
Eşinin hayattaki en iyi şansı senle karşılaşmak olmuş bence. Umarım hep mutlu olursunuz, hiç üzülmezsiniz.. :)
Çok teşekkür ederim işte bunlar çok üzüyor bizi
Bazı şeyler zaten üzecek, üzülmezseniz tam olarak mutluluğun değerini anlamazsınız, örnek olarak "paranın değerini anlamak için paranızın olmaması gerekir", gibi böyle düşünün... Beraber her şeyin üstesinden gelirsiniz..
İnan bak bezini değiştirmek eşime bakmak bana zor gelmiyor böyle muamele nasıl gösterdi ona sinir oluyorum başka kişilerde hep diyormuş arkamdan başka kadın niye bulmamış diye versinler bakim evine diye sinir oluyorum duyunca
Eğer sürekli böyle konuşuyorsa biraz sert tepki vermende bi sorun olacağını sanmıyorum, en azından kulağın duya duya diyemez.
Ya onu diyenlere kufur ettim kapadım annesi de böyle karım istedi su ilaç o durumda isim bitmişti silme yani ama koku gitmemişti öyle bir tepki vereceğini bilmiyordu bende kızdım bir daha gelmez zaten eşimi ilk defa böyle kendinden geçerek ağlarken gördüm çünkü
Bu gerçek mi?
Bunun sakasi olmaz krdsm gerçek..
Bizi en çok eşimi çok üzdü annesi
Allah yardımcınız olsun. Böyle bir durumda bence misafir başka odada beklesin, sizde işinizi halledersiniz. Öz annesi de olsa bence başka odada dursun yani.
Ben böyle bir şey yapacağını tahmin edemedim kendi geldi yardım edeyim edeyim o da bardağa döküp ver anne su ve ilacımı o zaman dedi esim dedi bunu bende iyi ver dedim birden böyle ogurunce yanımızda karımı tutamadım agladi
Teşekkür ederim
Yazık ya Allah yardımcısı olsun. Şöyle bir durum var, koku geldiyse öğ demesi anlık olmuştur yani kendi kendine olmuştur. Hani sen alışmışsındır da işte hangi insan olursa olsun başka odada durması lazım. Bu sizin özeliniz sonuçta.
Teşekkür ederim bende normalde söyle soyleyim çok migdem hassastır ama karımı sevdiğim için yapıyorum bunu bezini değiştirip kremini sürüyorum hep banyo yaptırıyorum dişlerini fircalatiyorum leğen getirip dışarıya parka götürüyorum sürekli bana diyor sana karşı çok mahcubum beni affet diye bende bu benim görevim sen bana aynısını yapmaz misin diyorum yapardım diyor annesinden anlayış beklemiyordum zaten ne çektiğimizi bir biz biliriz çünkü esim ağzından çıkı verdi zaten poposunu göstermedim
Ona olabildiğince iyi davran ki sana mahçup gibi hissetmesin kendini. İyi bir adamsın.
Onu varya çok iyi davrandığım için mahcup oluyor her zaman diyorum sana bu yaptığım hizmet değil benim görevim diyorum esimsin diyorum ps5 açıyorum istesem başka biriyle evlenebilirdim eşimi bakim evine verip ama bunu söyleyenlere kufur ettim ağır
Beraber ps5 oynuyoruz sen diyorum olmasaydın ben kimle oynardım bunu kim benim saçımı oksardi tv başında diyorum ayaklarını öpüyorum gül kokuyorsun sen diyorum çok mutlu ama benle
Çok iyi valla Allah birliğinizi daim etsin. Ama sana şu kadar söyleyim, o durumda olan bir erkeğe bakacak kadın da pek bulunmaz çok nadir yani. Bu devrin kızları cidden fallik olmuş. Allah muhtaç etmesin yeni nesile. Çok kötüler çok vicdansızlar başları da beladan kurtulmuyor zaten.
Benim eşim bakardı bana felc değilken benimle çok ilgilenirdi
Eş dediğin öyle olmalı zaten. İyi günde kötü günde birlik beraberlik olunmalıdır. İnsanın başına her an ne geleceği belli olmuyor
Evet ben söz verdim evlenirken karım bana maaşıma bakmadan gelmişti zaten yanıma hiç pişman değilim bir daha olsa bir daha evlenirim
Maaşa maddiyata bakmayan kadın gerçekten seven kadındır. Şimdikiler bana maaşımı soruyor ne iş yaptığımı soruyor fallikler. Allah mutlu mesut bahtiyar etsin sizleri de umarım her zaman mutlu olursunuz. Aslında kafamda da cidden bu şekilde bir evlilik oluyordu biliyor musun yani tabi Allah kimsenin başına vermesin de insanlık hali sonuçta, bu durumda bir eşim olsa ve gönlü bol sevgi dolu olsa cidden sonuna kadar bakardım usta. Eş dediğin bu devirde bulunmuyor. Bu devirde eş alıyorsun başına iş oluyor dert oluyor. Size imreniyorum.
Teşekkürler dostum bizde hiç öyle bir şey olmadı beraber çalıştık zaten beraber yaptık bir şeyleri kaza geçirene kadar ben bebek gibi baktım ama gerçekten sağlık bu sağlık en önemlisi ama dediğim gibi pişman olmam bakarım yediririm severim hiç sormadı maasimizi aynı işte çalıştık zaten
Çok iyi 😌☺️☺️
Hatta ise gidicektik beraber lc waikiki de çalışıyorduk ikimizde
Sana helal olsun
Teşekkürler görevim sadece lütuf değil
Helal olsun sana
Teşekkür ederim aslında görevim benim bu lütuf değil biliyor musun
Eşlerin birbirlerine karşı böyle olması güzel herşeye rağmen sevmek kollamak yanında olmak böyle günlerde insan belli oluyor
Evet bir daha olsa bir daha onunla evlenirdim bana gidip başka kadın buldular bakim evine ver esini dediler hepsinin ağzına s... ctim
Yanında durman güzel normal şartlarda bile eşine savunmayan var
Haklısın yok ben iyi kalpli olan insanın hakkını yemem yapıma ters
Allah razı olsun
Sağolun insan her şeye alışır bk kokusuna bile alışır ama sevgisizlik öldürür bir süre sonra o sevgiyi esimden aliyorum ben
Kral adam bu
Ben mi görevimi yapıyorum sadece