Meme muayenesinde doktorun sert ve rahatsız edici tavrı için şikayet etmeli miyim?

Meme muayenesine gittim doktor çok sertti perdenin arkasına geç soyun dedi geçti üzerimi çıkardım gelene kadar kazağımı tuttum üstüme geldi hadi aç bakayım dedi bende indirdim göbeğimde tutuyordum kazağı göbeğini de göreyim üstüne tutma dedi sonra uzandım baya dokundu canım yandı ay dedim çok da narinsin dedi ultrasonla da bakalım dedi jel döktü hayırdır soğuk galiba dedi çok utandım sizce şikayet edeyim mi?

Güncellemeler
5 ay
Bugün başka dr gittim
Meme muayenesinde doktorun sert ve rahatsız edici tavrı için şikayet etmeli miyim?
Cevapla