Flörtleştiğim doktorun bana muayenede bakmaması ve bahanesi mantıklı mı?

Arkadaşlar çok ağrıma gitti unutamıyorum onunla konuşmaya başladık ama sağlıklı ilişki kuramıyorum onunla o zamanlar konuşmuyorduk ama aramız da çekim vardı benim belim incildi ona gittim Asistan baksın dedi orada kaldım öyle sonra bağrım da kemik var dedim ona Başka Doktor bakar dedi parmağını sürmedi bile ama söylediğine göre benden hoşlanıyor bana bayılıyor hoca orada o sordum bunu "Şimdi ben her hastaya bakmıyorum Asisatanlarim bakıyor her hastaya bakma ama güzel, genç kıza bak dikkat çekerdim" dedi sizce mantıki min kolu kırık ama ameliyat olmuş kıza bakmıştı ama ona agir hasta diyor hiçte agir hasta değildi çok ağrıma gitti kim haklı sizce?

Flörtleştiğim doktorun bana muayenede bakmaması ve bahanesi mantıklı mı?
Cevapla