Kansızlık (anemi) için ilaç, iğne, beslenme hep denedim ama hâlâ düzelmiyor, başka ne yapabilirim?

Bir sürü hap kan şurupları iğneler ve çok sağlıklı beslendim. Et süt bol meyve sebze pekmez ceviz bilmem ne. Ama bir türlü yükselmiyor. Çay ve kahve de sadece birkaç bardak içiyorum

Kansızlık (anemi) için ilaç, iğne, beslenme hep denedim ama hâlâ düzelmiyor, başka ne yapabilirim?
Cevapla