Tip 1 diyabet hastası bir kadın ileride sağlıklı çocuk sahibi olabilir mi 😟?

22 yaşındayım, tip 1 diyabet hastasıyım. Kendime dikkat etmeye çalışıyorum. Ama ilerde çocuk sahibi olursam şeker gözlerimi böbreklerimi, bacaklarımı etkiler ampütasyon gerekir kör olurum ve diyalize giderim diye çok korkuyorum. Şeker hastası olup normal hamilelik yaşayan çocuk sahibi olan biri var mı?

Tip 1 diyabet hastası bir kadın ileride sağlıklı çocuk sahibi olabilir mi 😟?
Cevapla