Kan degerlerim 2, d vitaminim de 3 falan ama ona ragmen masallah diyim ne üşüyorum,1 kere bile başım dönmedi neden peki?

Kanım neredeyse 0 d vitaminim de aşırı derece düşük ona rağmen asla başım dönmedi çok iyiyim maşallah diyelim de aman simdi bisi falan olur Allahim sen koruuu ama işte buna rağmen nasıl ben iyiyim cevremdekilerin hep başı dönüyor bayılıyorlar ben sapasaglamim neyden kaynaklaniyor bide ben 5 senedir falan böyleyim şu zamana kadar hicbisey olmadı asla başım dönmedi normalde böyle afedersiniz gebermem lazımdı vücut direncim harikaaaaa beni bi araştırmaya alsınlar huhuuu🤣🤣

Güncellemeler
5 ay
Nokta
Kan degerlerim 2, d vitaminim de 3 falan ama ona ragmen masallah diyim ne üşüyorum,1 kere bile başım dönmedi neden peki?
Cevapla