Belden aşagısı tutmayan eşim felç kaldıktan sonra cocuk ıstemeye basladı. Benı kendısıne baglamak ıcın mı?

Bız yenı evlendıgımızde ben cocuk cok ıstıyordum. Sonra esım bır ıkı sene gezelım tozalım sonra yaparız dıyordu. Sonra esım bır kaza gecırdı. Belden asagısı tutmuyor. Sonra ben cocuk ıstıyorum demeye basladı. Benı kendısıne baglamak ıcım, ayeılmauım dıye bunu ıstedıgını dusunuyorum. Cunku ben ısten bıraz gec geldıgımde benı sureklı sorguya cekıyor. Nerdeydın kımınleydın gıbısınden. Su anda zor surecte oldugu ıcın onu alttan alıyorum. Sızce?
Belden aşagısı tutmayan eşim felç kaldıktan sonra cocuk ıstemeye basladı. Benı kendısıne baglamak ıcın mı?
Cevapla