Erkek arkadaşım kadın doğum uzmanı, hastaları kıskanıyorum bu normal mi 😅?

Ben tıp fakültesi öğrencisiyim aslında mesleği normal bir şey de bu

Karşı cins olarak görmüyor ama işte ben yinede huzursuz oluyorum bazen

Yakışıklı iyi bir uzman doktor

Erkek arkadaşım kadın doğum uzmanı, hastaları kıskanıyorum bu normal mi 😅?
Cevapla