Siz sağlığınıza nasıl dikkat ediyorsunuz, hastalanınca ilaç mı yoksa doğal yöntemler mi?

Dışarıdan pek bir şey yemem. Ev yemeği aşık birisiyim ve temiz beslenirim. Hastalanmamak için aldığım önlem , tabiki spor yapmak temiz beslenmek uyandığım da su içmek yatmadan önce su içmek.

Olur ki , hastalanırsam da asla ilaç içmem. Sadece bol meyve tüketip , bol ev yoğurdu yiyip ve bolca da su içerim. Bunu ne zaman yapsam genelde 2 güne iyileşirim.

bence ilaç kullanmak en büyük hatadır. İnsan ilaç kullandıkça hastalanır cümlesini destekliyorum. Sadece temiz beslen , bol su iç , meyve tüket ve varsa ev yoğurdu ye. Zaten ilaç kullanırsak bir süre sonra organların özellikle ilaçların yan etkisi olacağından yine hastalanırız.

Siz sağlığınıza nasıl dikkat ediyorsunuz, hastalanınca ilaç mı yoksa doğal yöntemler mi?
Cevapla