Özelde dişimi dolgu ve kanal yaptım üstünden 1 ay geçti ama üstün basınca ağrıyo sizce hala özel sorumlumu 1 ay geçmesine rağmen?

Özelde dişimi dolgu ve kanal yaptım üstünden 1 ay geçti ama üstün basınca ağrıyo sizce hala özel sorumlumu 1 ay geçmesine rağmen?
Cevapla