Bugün bütün gün yataktan çıkmadım uyudum uyandım burada takıldım kafa dağıtmaya çalıştım YouTube Instagram videoları arasında gezdim bazen psikolojik olarak çok iyi oldum bazen de olumsuz duygulara kapıldım içime sanki bir öküz oturmuş gibi hissettim. Bundan 2-3 gün önce yakın zamanda çok değer verdiğim bir insan ile kavga ettik kendime göre belki haklı sebeplerim vardı ama öfke anında ve aklımın örtülmesi sebebiyle gibi de bedensel engelli olduğum için hafif bir kasılma duygusu ile ağzıma gelen gelmeyen bütün kelimeleri kullanarak onunla ilgili belki de o anda ağzımdan dökülen gerçek düşünceler mi diyeyim ya da yanlış düşünceler mi diyeyim bilmiyorum çok kötü ve ağır konuşmalar yaptım ve şu anda haklı gerekçelerle kendisi benimle konuşmuyor insan ister istemez içinde bir boşluk hissediyor kafada atmaya çalışıyorum ama sanki Kafam bende değil bazen gözlerim doluyor her şeyi anlamsız bir hal alıyor duygusallaşıyorum ağlama noktasına geliyorum. Başkaları ile sohbet muhabbet edip Benim vurduğum duymaz bir şekilde mesajlarıma bile cevap vermemesi çok dokunuyor.
Bazı zamanlar buradan bile gitmeyi düşünüyorum.
21 Aralık 2025 Pazar 20.04
Bir iki gündür kendimi çok çaresiz hissediyorum ne yapmalıyım?
Geçmiş olsun öncelikle son günlerde sizi pek iyi görmüyorum belki de her şeyden uzaklaşmak ve küçük bir meşgale (bulmaca çözmek, kitap okumak, satranç oynamak, bahçe ekmek) veyahut küçük bir gezi iyi gelir açılırsınız
Arada insana hava değişikliği gerekir her an her zaman mükemmel olamayabiliyoruz böyle zamanlarda doğru kararlar da alamayabiliriz artık hatalıyım, ben kötü bir insanım diye düşünmek yerine hatalarımdan ders çıkaracağım demek ki yaşanması gerekiyormuş diyin
Ve paylaşmak ya da anlatmak istediğiniz bir konu olursa dinlemeye ve destek olamaya hazırım
Bazen bazı insanlar hak ettiği yerde hak ettiği muameleyi görmezler ve hayat onlara böyle yollarla hak ettiğini dinlettirir ve sonra yani neden deriz oysa ki hayat çoktan gerekeni yapmıştır o yüzden demem o ki fazla düşünmeye gerek yok bu laflar senin ağzından çıkmışsa başkası söylemesi gerekiyordu da söylemediği içindir
Eğer ki gerçekten konu senin saçma sapan tavırların ise bu huyunu bırakmayı Bir daha da yapmamaya çalışmak senin için en doğru olandır...
Çok takıyorsun kafaya insanları. Kendin başkasına burayı ciddiye almayın takmayın diyorsun ama kendin burayı baya ciddiye alıyorsun. Kendi haline takılırsan kafan hep rahat olur. Olan olmuş artık düşünme unut geçmiş olayları. Burada sorular sorup eğlenmene bak.
1
14 Yorumla
Soran
6 ay
Haklısın eda ama balık burcu olduğum için mi hassas olduğum için mi bilmiyorum üzülüyorum ya eğlenmek için giriyorum bazı şeyleri görünce sessiz kalamiyor sonra döküp kırıyorum
En güzelini yapıyorsun insanın zoruna giden üç gün önce insanların yanında oluyorsun gerçek düşünceler ortaya çıkınca seni siliyorlar insanları hep pohpohlamak zorunda mıyız
Benim hatam ne biliyor musun sosyal hayatım olmadığı için sanaldaki insanları gerçek sanıp sonrada tutarsız tavırlarını görünce tepki verip suçlu ben oluyorum zamanında sana da söz ettim özür dilerim
Sanaldaki insanlar gerçek zaten. Ben sanalı hayal ürünü gibi gören insanların o görüşlerine karşıyım. Hepimiz gerçek insanlarız robot değiliz ve etkilenmek de normal o yüzden. Ama yine de aşırı üzülmeye ve düşünmeye gerek yok. Reel hayatta yoklar en azından. Evet gerçek hepsi ama sadece telefonu eline alıp onların olduğu ortama girince varlar.
Kesinlikle bazen bunu gerçekten ben de düşünüyorum hani diyorlar ya sanal insanlar sanal insanlar halbuki biz yapay zeka değiliz insanız netice değil iletişim kuruyoruz sanal da olsa kul hakkı diye bir şey var
Zamana bırak olan oldu çokta düşünüp strese girme film izle dizi müzik falan takıl. Zaman gösterir elbet. Tam olarak hiç birimiz mükemmel değiliz ama bizi biz yapan yanlışlarımız doğrularımız kusurlarımızdır. Demem o ki kusurlarımızla mükemmeliz. Sakin olduğunuzda elbet yine konuşacaksınızdır.
Herkesin zaman zaman düştüğü bir durum. Büyük ihtimalle boşlukta hissediyorsun, bazen herkes mutlu hayatları var ama ben mutsuzum ve dertlerle cebelleşiyorum diye düşünüyorsun. Hayatından çıkan biri de yalnızlığına yalnızlık katmış olabilir. Bende de zaman zaman oluyor hatta sol kolum kesik kesik keşke yapmasaydım. 1-2 haftaya geçer sana tavsiyem güzel kombin yap güzel saç modeli uygula her gün en güzel ve karizma halinle ol gerekirse çık güzel kombin yapabileceğin kiyafet alış-verişi yap ve muhakkak dışarı çıkmalısın. Arkadaşına ya da arkadaş ortamına yaz beraber çıkın. Bana sorarsan arkadaş ortamın yoksa direk arkadaşının ortamına girme dışlanmış hissedersin. Sadece arkadaşınla çık.
Bide mesajına bakmayan, seni görmezden gelen herkesi şu an sosyal medyalarından çıkar, yaaa o arkadaşım deme çünkü arkadaşın olsa elinden geleni yapar sana yardımcı olurdu. Ben 5 yıllık yakın dostumla sırf aramalarıma ve mesajıma bakmadığı için komple çıkardım hayatımdan. Çevren çok geniş olsun ama Hayatında 10 tane 5 kuruşluk arkadaşın olacağına 1 tane 50 kuruşluk dost edin yeter
Açıkçası sürekli kendini kötüleyip gömmek yerine bu durumdan nasıl çıkarım diye düşünüp bir çözüm bulup uygulamak en iyisi olacaktır çünkü sürekli negatif basmak ve sürekli şöyleyim böyleyim demek doğru değil
Kendini suçlamak yerine hatalarını görmek ve öğrenmek, gelecekte benzer durumlarda daha sağlıklı tepkiler vermene yardımcı olur Unutma insanız ve bazen öfkeyle kontrolümüz dışında hareket edebiliriz Eğer bu duygular çok ağır geliyorsa ve başa çıkmakta zorlanıyorsan bir psikolojik destek almak da faydalı olur Çünkü profesyonel biri sana duygularını anlaman, sakinleşmen ve çözüm yolları bulman konusunda rehberlik edebilir
Herkes insan ve hata yapar sen hatanın farkındasın o an sen sinirini öfkeni kontrol edememişsin insanlık hali , hata yaptın ama sürekli bir hatadan takılıp kalmayacaksın yoksa sürekli üzülürsün , belki sevdiğin insandı ama yapacak bir şey yok , iyi olmayı dene çaresizlik çok kötü bir şey biliyorum ama kendini yıpratma artık iyi ol..