Sizden bilgilerinizi benimle paylaşmanızı istiyorum arkadaşlar sizce bu durum neden böyle oluyor?

Bir seneye yakin nerdeyse sık sık kabız oluyorum ve böyle zaman kanamam da oluyor genelde. Ama bayadir böyle yani bi geçiyor sonra ya hafta ya da ay içinde tekrar bu döngü başa sarıyor. Doktora cekindigim için gidemedim ama ne olabilir sizce? Ciddi bir şey olur mu korkuyorum da. Belki bu durumu yaşayan anlayan birileri yardımcı olursa diye size sormak istedim. Lütfen fikirlerinizi söyleyin.

Sizden bilgilerinizi benimle paylaşmanızı istiyorum arkadaşlar sizce bu durum neden böyle oluyor?
Cevapla