Arkadaşlar yeni Epilepsi tanısı aldım 3-4 kere nöbetim oldu nelere dikkat etmem gerekiyor?

Arkadaşlar yeni Epilepsi tanısı aldım 3-4 kere nöbetim oldu nelere dikkat etmem gerekiyor? Epilepsi hastası olan varsa konuşmak isterim.

Arkadaşlar yeni Epilepsi tanısı aldım 3-4 kere nöbetim oldu nelere dikkat etmem gerekiyor?
Cevapla