Ya kendisi de nasil hasta olduğunu söylüyor ya da hic nasılsın falan demiyor
Sizce bu buyuk bi sıkıntı mi
Sizce bu buyuk bi sıkıntı mi
Bence sıkıntı bak bende yaşadım bunun aynısını ben bir kere kız arkadaşıma hastayım demiştim hastaneye git o zaman bana neden söylüyorsun demişti ama kendi hastalıninca beni düşündüğün yok sevdiğin yok demisti
Cevap
3Cevap
Empati kabiliyeti olmayan insanla evlenme. İleride hamile olursun kalk yemek hazırla der hasta olursun ev işi yapmamak için bahane ediyor der. Toplum empati kabiliyeti olmayan adı yetişkin bireylerle dolu
İlgisiz demek ki bu senin için sorun ise ya konuş yolun başındayken karar ver ne yapacağına.
Vay ibine iki nazini cekemiyor ama yarin işi düşünce 😂
çikolata alıp gelmiyor mu kfjfkfk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?