Nisanlima hastayım diye anlatıyorum bana verdigi tepkiler cok boş?

Ya kendisi de nasil hasta olduğunu söylüyor ya da hic nasılsın falan demiyor
Sizce bu buyuk bi sıkıntı mi
Nisanlima hastayım diye anlatıyorum bana verdigi tepkiler cok boş?
Cevapla