
Benim kalp gittim geldim denedim kötüye bir şey olmuyormuş. Sizin yaşadığınız en büyük sorun neydi?

Benim kalp gittim geldim denedim kötüye bir şey olmuyormuş. Sizin yaşadığınız en büyük sorun neydi?
idrarımda keton çıkmıştı, eskiden de b12 o kadar düşmüştü ki yatalak kalmıştım yürüyemiyordum nefes bile almak yoruyordu bunlar sanırım en büyük başka varsa da hatırlamıyorum
Cevap
1Cevap
İyi huylu göğüs kistim vardı ama Allah'a şükür iyiyim. Allah hasta olan herkese şifa versin, zararsız da olsa hastalık zor.
Amin
Gecms olsn canm
Teşekkür ederim aşkım ❤️ @birsuskuncicek
Geçmiş olsun 🙏çok mühim yaşamadım geçti gitti..
Teşekkür ederim 😊
Geçmiş olsun Acil şifalar dilerim
Teşekkürler. Geçti çok şükür
Sanırım sinüzit filan
Sağlık sorunum yok şükür
Memede tümör vardı, tümör alındı.
Büyük bi sağlık sorunu yaşamadım çok şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?