Dostum hayatından şekeri şeker ile elde edilen gıdaları çıkar kakao urunleri tüketme kahve ve asitli içecekleri kes soda bile içme su tuketimini azalt günlük olarak periyodik şınav çek orgazm mı ay da 1 e düşür.
Hayatın tadı zaten yememek içmemek. Kendin ile barışmak kendinle barışırsan herkesle barışıksın kendine savaş açmışsan hastalıklı olan başka insanlarla da savaşmak zorun da kalırsın. Öfke problemlerin bile kendine düşman oluşunun bir delilidir! Ve kocaman bir dünya akıl hastası olduğu için dünyanın her yerin de yemek içmek ile yapılan büyük savaşlar var! Her yer gıda dükkanı...
Heryer de kıyamet kopuyor herkes bir birini yiyor sonra?
Kalkmış root admin de kendini akıllı sanıp KS diye bir platform kuruyor! Bakıyorsun site içinde kullanıcıların hiç birine tek bir faydası yok! Bildiğin kerhane
Sen beni boş ver sen kendin için emek vermeye başla çalış çabala harbi ter atmayı öğren. Keyiften sahte tattan vazgeç! Tanımadığın kendini arayıp bulmaya başla kıvırıp geri adım atarsan birgün kanser olur o mide bunu sakın unutma. Ağrılar daha kötü anların habercisidir!
O mide anan da veya baban da hastalık olduğuna dair sinyaller veriyor.
Sen öyle san... Babanı iki km koştur bakayım? Annenle aile içi bir olay yaşadığın zaman bak bakalım ne hale geliyor! Geç sen bunları teşhis yok diye sen hastalık yok mu sanıyorsun? İkisini birden koştur? Veya al 30katlı bir apartmana yürüyerek çıkart al sana tahlil
Bu tesisler yok diye başka hastalıkları yok mu diyeceksin diyemeyeceksin. Yine koku sensin ben o tarafa yönelmeyim... Sen kendine çeki düzen ver de onları kurtaracak ve ömürlerine gün ay yıl katacak olan da sensin!
İnsanın gerçekten sevginin ne olduğunu bilmemesiymiş...
Sen ilk önce ananın babanın değerini bil sonra gel benimle temas kur! Sizin gibiler kendilerini zevk uğruna şeytana sattığı için ne ana tanırlar ne baba!
Heeh; ALLAHSIZLIK BÖYLE BİRŞEY...
İMANSİZ OLMAK BÂTIL YAŞAMAK VE LAFTA YAŞAMAK BÖYLE BİRŞEY...
BU YOL İLK ÖNCE ANNEYE BABAYA TAPMAKTAN GEÇER!
KOLAY MI SANDINIZ SİZ BEYİNİN SIRLARINI, RUHUN SIRLARINI ÇÖZMEYİ.. İŞTE ŞEYTANIN KARŞISIN DA SON DERECE SAVUNMASIZ VE ACİZSİNİZ...
Sen önce tapmak nedir onu bi öğren bu 1. Anaya babaya saygımız sevgimiz merhametimiz var, sadece kula kulluk etmiyoruz bu 2. Sen aşkı ruhu bilmem neyle kafayı çok bozarken başka şeyleri unutmuş ya da öğrenememişsin bu 3. Seninle iletişim teması kurduğum güne de lanet olsun zaten bu da 4.
Kendini çok GOD sanmışsın bu o kadar belli ki, nickini öyle boşuna koymamışsın sen. Senin devreler iyice yanmış. Kendi isteği ile dünyaya getirilmeyen insanlar kendilerini dünyaya getiren insanlara tapacakmış bak şu saçmalığa 😂 senin beynini nasıl yıkadılar hangi hoca yıkadı acaba, o hocanın Allah b. versin yani.
Kozmetik Çikolata Kahve Gıda ve gıda çeşitleri Para Mal Mülk Zevk Eğlence Seks vs vs.
Kula kulluk etmiyor değilsin ki sen sen mahlukat olduğun için bu tapmış olduğun şeylerden insanlığın temel vazifelerini yerine getiremiyorsun. İlk önce anana babana aşık olup onlara tapacaksın sonra kendine... Kendine tapman kendine zarar vermemektir ve ananın babanın zarar gördüğünü fark edip zarara engel olmaktır! Senin kendine merhametin yok ki başka birine merhamet duyasın? Merhamet duyuyorsun madem neden o karın agriları? Neden bu iğrenç tavırlar? Leş gibi için de onun için? Neden leş gibi kendine olan merhametsizliginden ne buluyorsan gommekten! Bu pislikler seni de başka insanlara karşı saygısız bir insan haline getiriyor... Çünkü artik beynin de ağır hasarlı durum da ne algı var ne mantık hiç bir fonksiyon yok! Sadece ezber konuşmak ve öfke! Düşünme yetisi bile yook. Benim kafam çok şükür ne bozuk ne de birşeyleri unuttum!
Şimdi bu saydıklarımdan sonra bir kula tapiyorsun ya hani işte o benimm..
Şimdi kendi kendine zirla dur!
Dürust olmadığın sürece doğru konuşmadığın ahlâk dışı saçmalığın sürece uzak dur benden.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
burnumdan nefes alamıyorum
Çocukluktan kalan kronik karın ağrısı
(Heyecan, üzüntü gibi durumlarda çıkıyor)
Bel omuz sırt bacak ağrısı kulunçlar
Dostum hayatından şekeri şeker ile elde edilen gıdaları çıkar kakao urunleri tüketme kahve ve asitli içecekleri kes soda bile içme su tuketimini azalt günlük olarak periyodik şınav çek orgazm mı ay da 1 e düşür.
Ne ağrı kalır ne bir şey...
Eyvallah dostum deniycem
Baş ağrısı. Bir sebebi de yok (muş)
Mide ve kbb sorunlari
Mide
Demek ki oruç allah için her zaman tutulabilirmiş...
Allah insanın taaa kendisi ise orucu da kendi sağlığı için tutması gerekiyormuş!
Oruç bir kalkan ise vücüdu tüm hastalıklardan koruyabildiği gibi aynı zaman da her türlü hastalıkları da iyileştirebiliyormuş...
Oruç dediysem hiç bir şey yemiyeceksin, içmeyeceksin!
Akıllısınız ya hesapta?
Doktor ilmi mi ALLAH ilmi mi...
Yapta görelim!
Benle değil de annemle konuş sen ben ne hastalıkları tek bir ilaç kullanmadan nasıl anlatmışım...
atlatmışım.
Aman sana fırsat doğdu dimi şimdi
Bana yine laf söylemek için.
Sen hayatım da gördüğüm en g3rizekalı kadınsın biliyor musun?
Ben artık hiç bir fırsatı değerlendirmicem.
İşine bak ve bu zihniyetini düzeltmediğin sürece ne sorularıma görüş yap nede farklı bir reaksiyon!
Senden olacaksa böyle olur olmayacaksa fark etmez... Olduğu zaman 🔮
Sen özel güçlerinle midemi iyileştirebilirsin. 😀
Yani kapasiten ve zekan orta da.
O mideyi nasıl o hale getirdiysen emek ile çabalayarak kendine değer vererek, kendini sayarak ve severek yapabilirsin...
Doktorlar mı? Boş...
İlaç mi? Boş...
Şifa mi? Allah'tan!
Sen şeytan ve hastalıkla savaşmayı bilmezsen kıvranır durursun...
@KızlarSoruyor Lütfen biraz ruhani fikirleri geniş olan botlar kodlayın!
Ruhâni ilmin en tehlikeli hastalıkları bile zaman ve sabır ile geçirebileceğini onlar söylesin... ❤️
Haklı olduğun şeyler var. Bu da sana itirafım olsun
Bana bir şey için itirafın olmasın ben her konu da haklıyım ve derdim sadece HAKKIN ne olduğunu herkese bildirmek...
Sen o mideye eziyetten vazgeç yeter!
Market alışverişini kes meşrubatı kes
Herşeyi kes...
Geç ayna karşısına atlamaya başla aylarca günlerce çık dışarı da saatlerce yürü. Hiç bir b0k bilmiyorsan çık gel buraya ALLAH her yer de.
Annen ve babanın frekanslarını bana bırak beni onlarla görüştür yeter!
Senin düşündüğün gibi öyle hiç bir hastalık anında özel bir güç ile anında geçirilmez...
Peki hayattan nasıl tat alınır yemeden içmeden dicem de şimdi sen ona da kızarsın 🤣🤭
Hayatın tadı zaten yememek içmemek. Kendin ile barışmak kendinle barışırsan herkesle barışıksın kendine savaş açmışsan hastalıklı olan başka insanlarla da savaşmak zorun da kalırsın.
Öfke problemlerin bile kendine düşman oluşunun bir delilidir!
Ve kocaman bir dünya akıl hastası olduğu için dünyanın her yerin de yemek içmek ile yapılan büyük savaşlar var! Her yer gıda dükkanı...
Heryer de kıyamet kopuyor herkes bir birini yiyor sonra?
Kalkmış root admin de kendini akıllı sanıp KS diye bir platform kuruyor! Bakıyorsun site içinde kullanıcıların hiç birine tek bir faydası yok! Bildiğin kerhane
Eee sen burayı kerhane olarak görüyorsan neden buradasın?
Zaten ruhu bilmiş olsaydınız RUH sağlığı ile alakalı bir kategori de açardınız. Sağlık var da sağlığın ne olduğunu bilen biri yok.
Psikoloji kategorisi olmasını istiyorum ben de
Bu da senin fikirlerinin evrenselleşememesi dar düşünüyor olman.
burada olma sebebim paylaşımlarım okunuyor kör cahilin bile beynin de bir şekil de yer ediniyor!
İnsanın hayalleri öyle iki günde gerçekleşmiyor.
O zaman biraz daha ön planda ol, soruların vitrine çıksın, bence paylaşımı yap falan.
Bak ben buraya (r) koydum kendim için. ANLAYANAAAA 👽
Ruh sağlığı ile ilgili bence yazmanı tavsiye ederim.
Sen beni boş ver sen kendin için emek vermeye başla çalış çabala harbi ter atmayı öğren. Keyiften sahte tattan vazgeç! Tanımadığın kendini arayıp bulmaya başla kıvırıp geri adım atarsan birgün kanser olur o mide bunu sakın unutma. Ağrılar daha kötü anların habercisidir!
O mide anan da veya baban da hastalık olduğuna dair sinyaller veriyor.
Annen olası hipertansiyon baban astım
Madem kendini bana sevgili yaptın sevgili bir kulu ol kendi kendinin.
Salata...
Ne anlıyorsun bu cümleden iyi düşün betimleyerek!
Bu Allah'ın sözü;
Ben sende bir kulum, sen bende bir kul.
Ne annem hipertansiyon, ne de babamda astım var. Tahminlerin tutmadı bu sefer.
Sen öyle san... Babanı iki km koştur bakayım? Annenle aile içi bir olay yaşadığın zaman bak bakalım ne hale geliyor! Geç sen bunları teşhis yok diye sen hastalık yok mu sanıyorsun? İkisini birden koştur? Veya al 30katlı bir apartmana yürüyerek çıkart al sana tahlil
😂 Cidden alemsin..
Bu tesisler yok diye başka hastalıkları yok mu diyeceksin diyemeyeceksin. Yine koku sensin ben o tarafa yönelmeyim... Sen kendine çeki düzen ver de onları kurtaracak ve ömürlerine gün ay yıl katacak olan da sensin!
Kendimi sana sevgili yapmadım. Sen yine öyle sanıyorsun 🧠
Pardon da ben niye kurtarayım onları?
Sözün bittiği yer:
Demek ki neymiş?
İnsanın gerçekten sevginin ne olduğunu bilmemesiymiş...
Sen ilk önce ananın babanın değerini bil sonra gel benimle temas kur! Sizin gibiler kendilerini zevk uğruna şeytana sattığı için ne ana tanırlar ne baba!
Heeh; ALLAHSIZLIK BÖYLE BİRŞEY...
İMANSİZ OLMAK BÂTIL YAŞAMAK VE LAFTA YAŞAMAK BÖYLE BİRŞEY...
BU YOL İLK ÖNCE ANNEYE BABAYA TAPMAKTAN GEÇER!
KOLAY MI SANDINIZ SİZ BEYİNİN SIRLARINI, RUHUN SIRLARINI ÇÖZMEYİ..
İŞTE ŞEYTANIN KARŞISIN DA SON DERECE SAVUNMASIZ VE ACİZSİNİZ...
BYBY
Sen önce tapmak nedir onu bi öğren bu 1. Anaya babaya saygımız sevgimiz merhametimiz var, sadece kula kulluk etmiyoruz bu 2. Sen aşkı ruhu bilmem neyle kafayı çok bozarken başka şeyleri unutmuş ya da öğrenememişsin bu 3. Seninle iletişim teması kurduğum güne de lanet olsun zaten bu da 4.
Kendini çok GOD sanmışsın bu o kadar belli ki, nickini öyle boşuna koymamışsın sen. Senin devreler iyice yanmış. Kendi isteği ile dünyaya getirilmeyen insanlar kendilerini dünyaya getiren insanlara tapacakmış bak şu saçmalığa 😂 senin beynini nasıl yıkadılar hangi hoca yıkadı acaba, o hocanın Allah b. versin yani.
Büyücü şeytan seni.
Sana byybyyyyy.
Tapmak sevginin ötesin de bir kavram...
Senin tapikların;
Kozmetik
Çikolata
Kahve
Gıda ve gıda çeşitleri
Para
Mal
Mülk
Zevk
Eğlence
Seks vs vs.
Kula kulluk etmiyor değilsin ki sen sen mahlukat olduğun için bu tapmış olduğun şeylerden insanlığın temel vazifelerini yerine getiremiyorsun. İlk önce anana babana aşık olup onlara tapacaksın sonra kendine...
Kendine tapman kendine zarar vermemektir ve ananın babanın zarar gördüğünü fark edip zarara engel olmaktır!
Senin kendine merhametin yok ki başka birine merhamet duyasın? Merhamet duyuyorsun madem neden o karın agriları? Neden bu iğrenç tavırlar? Leş gibi için de onun için? Neden leş gibi kendine olan merhametsizliginden ne buluyorsan gommekten! Bu pislikler seni de başka insanlara karşı saygısız bir insan haline getiriyor... Çünkü artik beynin de ağır hasarlı durum da ne algı var ne mantık hiç bir fonksiyon yok! Sadece ezber konuşmak ve öfke! Düşünme yetisi bile yook. Benim kafam çok şükür ne bozuk ne de birşeyleri unuttum!
Şimdi bu saydıklarımdan sonra bir kula tapiyorsun ya hani işte o benimm..
Şimdi kendi kendine zirla dur!
Dürust olmadığın sürece doğru konuşmadığın ahlâk dışı saçmalığın sürece uzak dur benden.
Ben yazmış olduğum herşeyin arkasındayım ben.
Ben kendi zihnimi de kirli beynimi de kirli bedenimi de kendi ellerimle değil kendi düşüncelerimle yıkadım.
Senin haddini bilmez edepsiz düşüncelerin ise sadece bana nekadar ağır hasta olduğu gösterir hepsi bu.
Yani... Kendi kendine düşündüğün zaman zaten ayrı triptesin benimle konuşurken ayrı triptesin!
Sen böyle devam ettikçe kendin delireceksin bunu böyle bilmelisin 🫀
Baş ağrısı