İlk bir kalçam ağrıyordu bir ayı geçkin sürdü, şimdi yana geçti şimdi bacaklarıma vurdu bel fıtığından şüpheleniyorum ama o iki bacağa da vurur mu? Doktor da pelvis mr istedi aksi gibi…
Daha çok otururken veya uzanırken ağrı oluyor. Bugün uzanırken bacaklarım da sızladı hep. Emar çektiricem bu hafta ama. Ciddi bir şey midir diye kendi kendime evde ölüp ölüp diriliyorum. Doktor ilk kas zorlanmasıdır dedi ilaç verdi tamamen geçmeyince film istedi. Ama adam eğitime gittiği için sürekli benim film de ertelendi. Şimdi de böyle bir soldu sağ da acıyor. Bacaklarım da sızlıyor. 29 yaşındayım. Bu sene iş aradığım için evdeyim ve hareketsizim oldukça. Film günüm perşembe doktor da cumartesi bakacak :(
Güncellemeler
6 ay
Şimdi de ayaklarimda yanma hissi oldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kalsiyum kullandın mı çok fazla
Hayır
Kireçlenme olabilir
Ya bel fıtığı ya da kireçlenme
Tek kalçamdı ama niye yana geçti sağ niye oldu şimdi deliricem artık
Delirme sakin ol
İstanbuldaysan bir hastane önerim var sana
Ciddi bir şeyse diye çok korkuyorum ağrı yeri yayıldı ya çok üzülüyorum doktorun da eğitimi bitmek bilmedi gelicek ama cumartesi mecburf filmi onun gelmesine yakın istedim o raporla tek başıma çok kaygılanırım diye
Ya niye korkuyorsun
Hakkında nasibin de ne varsa o olur Rahat ol kasma
Dün babam için gittik dis kapak ağrısı vardı kireçlenme 3. Evre olmuş
Çok geçmiş olsun. :( umarım toparlar annemde de var. sence anlattiklarim çok kötü bir hastalık gibi mi sol kalçamdab başladı şimdi saga da gecti bugün de bacaklarım ağrıyor
Kaç yaşındasın
Gencsen kötü bisey varsa dahil tedavi ile hızlı toparlanirsin
Çok teşekkürler
29, kötü bir seyin mi var diyorsun :((((
Hayır kötü bişey var demiyorum varsa bile Yasin çok genç hemen tedavi ile toparlanır diyorum
Ben şahsen bileğim kirildi o kadar kötüydüm ki hiç iyilesmicem sandım ilaç tedavisi ile iylestim sakın ol
Kötü bir şey derken ciddi hastaliktan bahseditirum yani adini bile vermek istemedinelrim
Saçmalama alakası yok bile eminim içini ferah tut
Doktora sadece sol kalçam agrirken gittim ya ona da dedim ciddi bir şey midir diye ciddi olsa İkü hafta sonra gel demem hemen yarın gel derim dedi. Ama şimdi agri yayıldı ya ondan çok korktum
Doktor gereken herşeyi söylemiş zaten başka yerede atmış olabilir.
Ümit edeerim iyi olacak
Çok sağolun Umarim sizin anneniz de çok iyi olur 🙏🏻 onun için sanirim kolajen hapi vermisti doktor anneme. Bir sorsun belki başka takviyeler de iyi gelir fizik tedavi falan. Anne babalar da çok doktor dinlemiyor ki. Bizinkine doktor çok kendini yorma diyor bizi ki temizlik yapıyor iyice hem de. Bu arada doktor dedi ya ciddi olsa İkü hafta bekletmem diye bir de bana dedi ciddi mi diyince tipta İki arti iki her zaman dort etmez bazen uc eder bazen bes eder dedi. Ne demek bu
Fıtık
Ama iki tarafa yayilmasi da normal mi
Bakalım foktor daha iyi bilir fıtık olabilir
hepsi doktor arıyor