Dün verdim... meğer benim b12im yokmuş.. baya baya yok ama 🥹
Evde sürekli böyleyim bugün dışarda kaldırımda yatasım geldi hiç halim yok.

Dün verdim... meğer benim b12im yokmuş.. baya baya yok ama 🥹
Evde sürekli böyleyim bugün dışarda kaldırımda yatasım geldi hiç halim yok.

En son 6 ay önce gemiye gelirken yaptırmıstım bi sorun yok demişlerdi burada bişe olduysa bilmiom inince bidaha baktırırım geçmiş olsun sizede neyseki b12 nin biçok tedavisi var hem normal hem ilaçla vs
Şükür
3 ay önce yaptırmıştım. Mecburiyettendi.
Cevap
20Cevap
En son 7 ay kadar önce işe girerken kan tahlilim de yaptırılmıştı ve şeker ile kolestrol biraz yüksekti
Diyet mi önerdi
Sırf bir şeylerim eksik çıkacak diye yaptırmıyorum.
Yerine koyarsin ama yoksa iyice eksilecek
Geçmiş olsun inci. Uzun zaman oldu, sonucu mutsuz edeceği için vermiyorum.
Teşekkür ederim ama.. sonucu mutsuz da etse tedavii edilirdi durdukyerde iyilesmiyor
Moderatörlerin b12'sine komple bakılsin. Ben de bunlar niye böyle diyorum. Adminler de dahil.
Geçmiş olsun.
Alakayi çözemedim
Lütfen B12:ye başlayıp tekrar deneyiniz.
Şaka yapıyorum hocam ya. 😂
Alındım gucendim jsjz
Özür dilerim. jsjz
Estağfurullah 😃
Geçmiş olsun dikkat et ☺️ yaptırdığım oldu baya
Teşekkür ederim canım benim
🌸🌸
Çok uzun zaman oldu hatırlamıyorum
Kontrol ettir
Geçen hafta sürekli hasta oluyom diye kan vermiştim
yarısı dip yarısı tavan saçma sapan şeyler çıktı
Geçmiş olsun baya kötü ediyor eksikliği iğne olarak daha etkili oluyor
1 hafta önce falan
Geçmiş olsun, sene olacak
Yarın vereceğim en son 1 2 hafta önce verdim
bayağı oldu yaptırmak lazım
Şubat 2024'de yaptırdım kolesterol biraz yüksek çıktı oturmaktan dedi doktor
Bir iki hafta oluyor
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim 💖
12 Eylül 2025
Bir yıl oldi
1sene önce
2 ay önce
Dün verdim vize icin
En son cuma günü kan tahlili yaptırdım
Benim de öyle param olunca takviye alicam
Günlerdir kan vermekten damarlarım kurudu
çok uzun zaman önce yaptirmistim
Birkaç hafta önce.
Bir yıl önce 🤔
3 ay oldu 2 hafta sonra yine yaptırıcam
Hatırlamıyorum baya oldu
Yarın kan vermeye gidiyorum
Tiroid için vermiştim birkaç ay önce
Kıyamam laaa.🥲
B12 önemli jdjdd
Su kaybı demi.
Ben de de oluyor ama alkol kullanımından dolayı benimki. Sadece alkol alınca oluyor. Vücuttan su çekiyor
Benim niye oldu bilmiyorum guya kefir içerim bide faydası olmamis hiç
Bilmiyorum. Kefir iç. Bende içiyorum. İyi olur. Ama kefir daha çok kalbe iyi gelir
Biraz enerji versin de
Onu bilemem uberim. Üstün motive yeteneğimle istersen ben enerji veririm.🙂
Ben aldim enerjimi teşekkür ederim
Peki o zaman.
Her ay yaparim
1 ay önce
Geçen sene
Dün yaptırdım
Geçen ay
10 kasımda
Temmuzda
Bir yılı geçti
Hatırlamıyorum
1 ay önceydi sanırım
Yakın zamanda
Ocak ayında yapıldı
3 hafta önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?