Normal doğum mu yoksa sezeryan mı? Bide sezeryan özelde ne kadar bilen var mı?

Normal doğumda yırtılma oluyor eskisi gibi olunmuyor eş ile, bide çok zahmetli ağrılı, doğum sonrası enfeksiyon ihtimali yüksek ve bir kaç ay lavabo yaparken sıkıntı oluyor. Alt kısım dağılıyor falan... Sezeryanda ise daha rahat sadece 1-2 ay dikkat edilince sonra zaten eskisi gibi olunuyor, illa acı ağrı olur tabiki normal doğumdada bir süre kadınlar oturamıyor, sezeryanın dezavantajları daha az, altın bozulmuyor, herkes sezeryan göbeği falan diyor ama normal doğumdan sonrada o göbek kalıyor, yani o göbeği asla eritemeyen çok kadın var. Dikiş izleride 6 ay en fazla 1 yıl sonra ten rengine dönüyor lazerlede silenler var, Sezeryan iyileştikten sonra spor yapılır o göbek yani illa düzelir. Bunlar benim fikirlerim siz ne düşünüyorsunuz peki?
Normal doğum mu yoksa sezeryan mı? Bide sezeryan özelde ne kadar bilen var mı?
Normal doğum mu yoksa sezeryan mı? Bide sezeryan özelde ne kadar bilen var mı?
Cevapla