Bana dava açıldı işlemediğim bir suçtan dolayı ❗️ ( ! ağır ceza mahkemesi ! ) 😢 ?

Öncelikle dikkatli okuyun lütfen ben cahillik yaptım canım , mallık yaptım böyle olacağını bilmiyordum benim adıma 1 dosya açıldı 8. Mersin ağır ceza mahkemesi olay şöyle başladı money pay hesabımı başkasına verdim canım yapıp o ‘ şahıs ‘ ta başkasını dolandırmış olay bana patladı ben böyle olacağını bilmiyordum :( o zamanlar ağır k:):₺mar bağımlısıydım birde ağır psikiyatri ilaçları alıyordum sonra illetden kurtuldum 1 ay oldu sonra dava dosyası geldi dediğim gibi ben daha gencim 22 yaşında hep o k₺:₺:mar illeti yüzünden 1 ay oldu adını bile söyleyince tiksiniyorum Allah belalarını versin. artık kurtuldum o illetden şu dava işini ne yapacam ben :( ben dolandırıcı değilim bir tane ‘ güzel kardeşim ‘ dolandırmış vatandaşı bilgiler bana ait diye bana patladı ancak ben suçsuzum ne yapacam ben avukat da tuttum 150.000 tl verdik ( ailem verdi ) bu yaşta hayatım kayacak nolur bilen birisi yazsın … daha önce hastanede yattım 2 hafta boyunca bipolar , bozukluk var bende bir mutlu bir mutsuz bir ara da , şizofreni de olmuştu bende ( olmayan şeyler görmek ) sesler duymak gibi ) , :( mahkeme Şubat 12 si tek dosya var bende dediğim gibi ama sıkıntı işte cahillik yaptım 😭😭😭 nasıl atlatacam bunu ben avukat var Allahtan ne olur bu süreç cahillik yaptım bilmiyordum ne olur bu süreç :((( ?

Bana dava açıldı işlemediğim bir suçtan dolayı ❗️ ( ! ağır ceza mahkemesi ! ) 😢 ?
Cevapla