Sinlerim çok bozuk? Bu erkeklerin hepsi mi böyle ya?

Dün eşimle kavga ettik erkek kardeşim bizdeydi evet onun yanında tartışmamız doğru değildi biliyorum ama baya kötü kavga ettik ben çok ağlıyordum neyse sabah oldu erkek kardeşim (21 yaşında) uyandı ne bir günaydın dedi ne abla iyi misin bilmiyorum ben anlamıyorum ya insan demezmi abla nasılsın olur böyle şeyler canını sıkma ben çok hassas davranıyorum oysaki kardeşlerime karşı ama anladım ki beni kardeşlerim bile sevmiyormuş

Güncellemeler
7 ay
Arkadaşlar çocuk aramıza girsin demiyorum dikkatli okuduysanız sabah oldu diyorum insan ya hadi kardeşim olmasını geçtim gelip demez mi bi iyi misin
Sinlerim çok bozuk? Bu erkeklerin hepsi mi böyle ya?
Cevapla