Bu tip erkekler bana mı denk geliyor yoksa artık hepsi mi böyle?

25 yaşımdan sonra tanıştığım erkeklerin kafası hep bel altı çalışıyor. üniversitede hoşlandığım kişi yatmadığı kişiyle sevgili olmak istemezmiş nazikçe bunu ifade etmişti ondan dolayı vaz geçtim. Uzun süre dikkatimi çeken olmadım.
Sonra başka şehirde yaşayan bir tıp fakültesi okuyan biriyle konulmaya başladım. Eski sevgiliyle olan cinsel muhabbetlerin fotosunu attı birden bire şok oldum. Bir de beni de yanına çağırıyor birlikte yaşarız burada çalış vs diyor 🤦‍♀️ onun beklenti ve üslubu da hoşuma gitmediği için konuşmayı kestim.
Şimdi kimseyle konuşasım, görüşesim gelmiyor. Daha karşılarındaki insanının karakterini kişiliğini tanımadan yatacak kız arıyor gibi davranan beyin yoksunu biri çıkmasından korkar oldum.
Ciddi ilşki beklerken çıkan tipler beni gerçekten aşırı rahatsız etmeye başladı.
Benim merak ettiğim hepsi mi artık böyle yoksa ben mi denk gelmiyorum normla kafa birbirine? Nasıl istediğim gibi birini bulacağım?🤦‍♀️
Bu tip erkekler bana mı denk geliyor yoksa artık hepsi mi böyle?
Cevapla