Herkese Selam, Ben Şubat Ayında Askere Gideceğim, Fakat Bende Göz Tansiyonu Hastalığı Var, Askerde Ne Yapmam Gerekiyor?

Güncellemeler
7 ay
Herkese Selamlar, Ben Şubat Ayında Askere Gideceğim, Fakat Bende Göz Tansiyonu Hastalığı Var, İki Gözümden Ameliyat Oldum 2005 Yılında Askerde Ne Yapmam Gerekiyor, Komutanlara Söylesem Ne derler Bilgi verir misiniz Rica etsem.🙏
Herkese Selam, Ben Şubat Ayında Askere Gideceğim, Fakat Bende Göz Tansiyonu Hastalığı Var, Askerde Ne Yapmam Gerekiyor?
Cevapla