Beyin öldükten sonra 24 saat daha aktif kalıyormuş. Bu süre zarfında neler yaşanıyor olabilir?

Sizce bu süreç bilinçli bir deneyim midir yoksa sadece biyolojik bir aktivite mi? Beden olarakta algı devam ediyormuş. Kabir azabı dedikleri bu olsa mı gerek. Öldüğünü hissedip bundan sonra olmayacağını hissediyormuşsun bu doğru olabilir mi.

Güncellemeler
7 ay
Öyleyse ölünce ağlayan ve bize dokunan insanları hissedebilir miyiz.24 saat dolmadan gömülenler oluyor. Biride yazmış öyleyse 24 saat dolmadan morga koyulmasın
Beyin öldükten sonra 24 saat daha aktif kalıyormuş. Bu süre zarfında neler yaşanıyor olabilir?
Cevapla