Bir yıldır evliyim çocuk için birkaç kez doktora gittim ben de bir hastalık varmış yumurtaları çok küçük ve gelişmemiş?

ve benle evlenen benden sonra evlen bütün arkadaşlarım hamile kaldı dün doktora gittim ve bana dedi yumurtaların gelişmemiş ve çok küçük ailemde genetik olan bir şey değil ablalarım birinci aydan ikinci aydan hamile kaldıler ve biz sekiz kardeşiz ilk defa böyle bir şey duyuyorum hayatta sağlıktan daha önemli bir şey yok o ve bazı şeyleri içime o kadar attım ki bunun için ağlayamıyorum hayatta eşlerinizi doğru seçin bir yıldır evliyim yaşamadığım bir şey kalmadı Evlenmeden önce hiçbir sıkıntım yoktu kimse geç evlendi diye ölmedi

Bir yıldır evliyim çocuk için birkaç kez doktora gittim ben de bir hastalık varmış yumurtaları çok küçük ve gelişmemiş?
Cevapla