Doktora gittim yumurtalıklarımda kist olduğunu söyledi ve ileride çocuğumun olması zorlaşırmış kısır mı oluyorum yani ben?

Sık idrara çıkıyorum karnım sürekli şiş aynı zamanda adet düzensizliğim var ağrılarım da oluyor çocuğum olmaz mı hiç bu durumda
Doktora gittim yumurtalıklarımda kist olduğunu söyledi ve ileride çocuğumun olması zorlaşırmış kısır mı oluyorum yani ben?
Cevapla