Epilepsi hastasıyım ve unutkanlığım aşırı arttı ilaçtan kaynaklı olabilir mi?

Doğru dürüst bişey hatırlamıyorum canım gibi oldum yeni ilaca basladım, gizliden ilacı bırakmıştım 3 ay gibi bir zamanda beynim zehir gibi oldu cok mutluydum dısarı çıkıyor herşeyi yapıyordum hafıza da iyiydi ama şimdi tekrar düşünce yeni ilaç verildi ve gerçekten col büyük sorun yaşıyorum sizde de oluyor mu?
Epilepsi hastasıyım ve unutkanlığım aşırı arttı ilaçtan kaynaklı olabilir mi?
Cevapla