6 Şubat depremzedesiyim hala atlatamiyorum, bir şey deyin bana?

O gün olanlar, ailemi kaybetmem, şehrini, çocukluk arkadaşlarımı, herkesi ve her şeyini kaybettim. Enkazda kaldım engelliyim artik. Psikiyatriden de uzun süre ilaç tedavisi aldım işe yaramadı bıraktım. Hala kaldıramıyorum benim gibi olan var mı? Hala yastayım ve çıkamıyorum...

6 Şubat depremzedesiyim hala atlatamiyorum, bir şey deyin bana?
Cevapla