Dr gittim süt hormonun ( bezlerin) yüksek çıktı sınırda dedi?

Bu ne demek oluyor ne yapmam gerek endokrin bölüme randevu kes dedi randevu yok ne yapıcam bilmiyorum takip et önemli dedi neden oluyor böyle yardımcı olursanız sevinirim

Dr gittim süt hormonun ( bezlerin) yüksek çıktı sınırda dedi?
Cevapla