Bana arada bir oluyor, artık çok korkmaya ve uyumak istememeye başlamıştım. Ama ufak bir araştırdım, bilimsel bir açıklaması varmış çok şükür, doğaüstü bir olay değilmiş: Uyku felci ya da karabasanı deneyimleyen kişi uykunun REM evresinde (uykunun dördüncü aşaması olup, kişi uykuya daldıktan 90 dakika sonra gerçekleşen, rüyaların görüldüğü uyku evresidir.) uyanır, yani bilinci açıktır fakat kasları hâlâ felçli olduğu için hareket edemez veya konuşamaz. Bu nedenle kişi, bedenini hareket ettiremediğini ve bir tür kısıtlılık yaşadığını hisseder. Bu esnada beyin rüyaları işlemeye devam ettiği için bazı kişiler, görsel ve işitsel halüsinasyonlar yaşayabilirler. Kişi rüya mı gerçek mi olduğunu anlamlandıramadığı bu durumdan çok korkar ve doğaüstü bir varlığın göğsünü sıkıştırdığı hissine kapılır. Halbuki durum sadece beyin ve vücut arasındaki koordinasyonun geçici bir aksaklığından ibarettir.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer