Sağlık Mehmet Akif Ersoy hastanesinde daha önce yatış yapmış birisi var mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 İstanbul mehmet Akif Ersoy eah da daha önce yatış yapmış veya refakat etmiş birileri var mı? Güncellemeler8 ay Arkadaşlar yatış yaptınız mı diyorum ayaktan herkes oluyor Mehmet Akif Ersoy hastanesinde daha önce yatış yapmış birisi var mı? Cevapla Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et
DarkDance Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 100% 8 ay Babam y. b. kaldı refakatçi almamışlardı 0 2 Yorumla Soran 8 ay Neden Yorumla DarkDance 8 ay Ne neden? Rahatsızlığınımı soruyorsun yoksa yoğun bakım ünitesine giren hasta için refakatçi almıyorlar hastahaneler 2011 yılıydı Yorumla
Teacher_34 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 8 ay Geçmiş olsun nedir durum 0 4 Yorumla Soran 8 ay Kalp kapakçığı değişimi olacak. İyi bir hastane mi Yorumla Teacher_34 8 ay Kalp üzerine en iyisi Anadolu yakasında diye biliyorum Yorumla Soran 8 ay Bilmiyorum siz yattınız mı bu hastaneye Yorumla Teacher_34 8 ay Hayır Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% 8 ay Sağlık konusunda 790 cevap paylaştı. Avrupa yakadında ise bilmem 0 0 Yorumla
PesimistEP2 Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 8 ay İstiklal marşının yazarı mehmet akif ersoy mu 0 0 Yorumla
Yahyaayaa Takip Et Master Yaş: 30 , eic 72% 8 ay Sağlık konusunda 503 cevap paylaştı. Geçmiş olsun, o hastanede kalmadım 0 0 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 8 ay Sağlık konusunda 4,9b cevap paylaştı. Evet buyurun 0 2 Yorumla Soran 8 ay Sen Rusya’da yaşıyorsun Yorumla Aristokratımsı 8 ay Yani Yorumla
Avengard_cba Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 100% 8 ay Soru ne? 0 7 Yorumla Soran 8 ay İyi bir kardiyoloji hastanesi mi nasıl Yorumla Avengard_cba 8 ay Evet Yorumla Soran 8 ay Odaları nasıl tek mi çift kişilik mi Yorumla Avengard_cba 8 ay Kaliiteli Yorumla Soran 8 ay Tek mi çift mi Yorumla Avengard_cba 8 ay Yatmadık. Ayaktan memnun kaldık. Yorumla Avengard_cba 8 ay Kim hasta? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Babam y. b. kaldı refakatçi almamışlardı
Neden
Ne neden? Rahatsızlığınımı soruyorsun yoksa yoğun bakım ünitesine giren hasta için refakatçi almıyorlar hastahaneler 2011 yılıydı
Geçmiş olsun nedir durum
Kalp kapakçığı değişimi olacak. İyi bir hastane mi
Kalp üzerine en iyisi Anadolu yakasında diye biliyorum
Bilmiyorum siz yattınız mı bu hastaneye
Hayır
Avrupa yakadında ise bilmem
İstiklal marşının yazarı mehmet akif ersoy mu
Geçmiş olsun, o hastanede kalmadım
Evet buyurun
Sen Rusya’da yaşıyorsun
Yani
Soru ne?
İyi bir kardiyoloji hastanesi mi nasıl
Evet
Odaları nasıl tek mi çift kişilik mi
Kaliiteli
Tek mi çift mi
Yatmadık. Ayaktan memnun kaldık.
Kim hasta?
Buradan yatış yapmış birini zor bulursun