Sağlık Bu saatte kahve içsem cok zararlı olur mu türk kahvesi uyanık olmam lazım? mutlukurbagaa Takip Et Xper 7 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Güncellemeler8 ay Tm arkadaslar içiom carpıntı yaparsa ensenizdeyim Güncellemeler8 ay İçtim arkadaşlar daha cok uykum geldi Bu saatte kahve içsem cok zararlı olur mu türk kahvesi uyanık olmam lazım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 8 ay Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. zararlı olmaz 0 0 Yorumla
RedMann Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 8 ay Yok be ama kurbağaların içtiğini ilk kez görüyorum duyuyorum 0 0 Yorumla
Gezelimmaksat Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% 8 ay Sağlık konusunda 382 cevap paylaştı. Afiyet olsun şifa versin iç ic 0 0 Yorumla
TraPol Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 8 ay Ben geceleri 5 bardak içiyorum. İç bir şey olmaz 0 0 Yorumla
Cavendish Takip Et Master Yaş: 42 , eic 76% 8 ay Sağlık konusunda 687 cevap paylaştı. Hayır neden zararlı olsun sadece çok içme. 0 0 Yorumla
yaren2147 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 8 ay Olmaz. 1 1 Yorumla yaren2147 8 ay Yani zararı olmaz bence Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 8 ay Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı. Olmaz afiyetle 0 0 Yorumla
bensorayimmm Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 8 ay Sağlık konusunda 441 cevap paylaştı. icme evet 0 0 Yorumla
S93S94 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% 8 ay Sağlık konusunda 803 cevap paylaştı. afiyet olsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
zararlı olmaz
Yok be ama kurbağaların içtiğini ilk kez görüyorum duyuyorum
Afiyet olsun şifa versin iç ic
Ben geceleri 5 bardak içiyorum. İç bir şey olmaz
Hayır neden zararlı olsun sadece çok içme.
Türk kahvesinin zararı olmaz
Olmaz.
Yani zararı olmaz bence
Olmaz afiyetle
icme evet
afiyet olsun
Hiçbir şey olmaz
Hmm bilemedim