Düşük gözlere botoks yaptırdım, niye hiçbir etkisi olmuyor?

Gozlerim çok düşüktür herkes beni 50 yaşında zanetdiyor. İstanbul'da bir klinikte bir doktora gittim ve göz çevremde botoks yaptırdı bana ama etkisini göremedim. 1 ay geçti ve hiçbir etkisi olmadı. Acaba doktor benimle dalga mi geçti? sanki suyla enjekte edildim botoks değil

Düşük gözlere botoks yaptırdım, niye hiçbir etkisi olmuyor?
Cevapla