
Arkadaşlar hiç sevmiyorum kaşlarımı ve göz kapaklarımı yorgun bi ifade veriyor bana kaşlarımı hiç aldırmadim aldırinca göz kapakları daha düşük oluyormuş yok mu bunun bi çaresi napabilirim arkadaşlar?

Arkadaşlar hiç sevmiyorum kaşlarımı ve göz kapaklarımı yorgun bi ifade veriyor bana kaşlarımı hiç aldırmadim aldırinca göz kapakları daha düşük oluyormuş yok mu bunun bi çaresi napabilirim arkadaşlar?
Ameliyat falan yaptırmayı düşünme derim. Göz sağlığına zararı yoksa tabi. Kaşlarını tarayabilirsin, kaş sabitleyici kullanabilirsin. Daha düzenli durur.
Cevap
2Cevap
Göz kapakların için ameliyat olabilirsin. Kaşlarını da iyi bir yerde güzelce aldırman yeterli olur.
Yo bence gayet doğal duruyor.
Erkek sandım hee
Niye
Erkek gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?