Göz kapaklarım ve kaşım düşük duruyor, bunun çaresi var mı?

Göz kapaklarım ve kaşım düşük duruyor, bunun çaresi var mı?

Arkadaşlar hiç sevmiyorum kaşlarımı ve göz kapaklarımı yorgun bi ifade veriyor bana kaşlarımı hiç aldırmadim aldırinca göz kapakları daha düşük oluyormuş yok mu bunun bi çaresi napabilirim arkadaşlar?

Göz kapaklarım ve kaşım düşük duruyor, bunun çaresi var mı?
Cevapla