Nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz?

Dün başımdan çok kötü bir olay geçti. Okuyup fikir verir misiniz?
Devlet hastanesinde karma servis ve yoğun bakım sorumlu hemşiresiyim. Sorumluluğu devraldığımda depolarım berbat haldeydi, hiçbir malzeme birbiriyle uyuşmuyor, miadları geçmiş, sayılar tutmuyor vs. Bilen bilir az çok. Bunları düzeltebilmek için aylarımı harcadım. Ancak hasta da baktığım için ve depolarımdan malzeme düşümü yapamadığım için bir türlü düzeltemedim. Müdür yardımcısı sürekli bana mobbing uyguladı. Acile in orada çalış, kan almaya git çalış, evde bakıma git çalış. Her yerde her gün çalıştırmaya başladı beni. Cuma günü öğleden önce acilde çalışıp öğleden sonra kalan işlerimi tamamlamak için servisime çıktım. Müdür yardımcısı geldi ve bana bir saat laf saydı çıktım diye. Daha sonra ağlaya ağlaya öldüm arkadaşlarıma gidip. Beni ısrarla odasına çağırmaya başladı, gittim ve bu sefer bildiğiniz bağırıp çağırarak tartıştım kendisiyle. Kapısını çarpıp çıktım, sonra koridorda sinir krizi geçirdim. Beni tehdit ediyor, bana sürekli mobbing uyguluyor. Gerçekten artık nefes alamaz hale geldim. Psikiyatriye gidiyor, ilaç kullanıyorum. İntihar girişiminde de bulundum. Ne yapmalıyım? İl sağlık müdürlüğüne dilekçe vereceğim. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz?
Nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla