Hayır yani alt tarafı ateşin çıktı ne bu tantana birde hakkını helal et ben ölüyorum diyor shshshs
Biz kadınlar her hafta çekiyoruz bu durumu
Biz kadınlar her hafta çekiyoruz bu durumu
Çok acılarım oldu velakin bir defa dahi şikayetim olmadı sebebi şudur kim hasta olur da o hastalığına şikayet değil de şükrederse ona mükâfat vardır bu dünyada mukafatlarimdam mahrum kaldiysam da vardır elbet bir hayır ahiretimiz baki olur insallah
Derdi veren dermanı da veren Rabbime şükur edince maneviyat guzelleeşir kalp doğrulur guzelleşir. Acıya sabredildiginde ki kişinin günahları azalır. Onuda kalp ile yapınca şifa bulur iyileşir
Bu konu accildikca açılır kişi kendine göre yorumlamamali hak ile batılı böylelikle ayır. Eder insan Allah hastalara şifa dertlilede deve nasip etsin
Bir insanın hasta olup şükretmesi mantıken doğru bir şey değil ya çünkü şükür insanın eline geçen nimet ve iyiliğe karşıdır. Hastalık bir nimet değil bir imtihan ve sıkıntıdır. Hastalık karşısında sabretmek ayrı bir şey şükretmek ayrı bir şeydir. Sabretmek erdemdir çünkü insan başına gelen musibete dayanır ve Allah’tan yardım ister. Ama şükür insanı mutlu eden ve fayda sağlayan şeylere yapılır. Eğer hasta olup da şükretmek gerekiyorsa bu, hastalığın getirdiği sabır sayesinde manevi kazançların olabileceğini düşünerek bir teselli olabilir. Yoksa doğrudan hastalığın kendisi için şükretmek insana ters gelir.
İmtihanda bir nimet dir hastalık da
Hastalık karşısında sabretmek diyorsun sabreden de şükreder yani bir zincirin halkası gibi düşün ikimiz de aynı şeyden bahsediyoruz
Cevap
14Cevap
ben olmam.

Erkek bicaklanir kursunlanir hatta en kötü badirelerden gecer dipcik gibi aciya direnir ama bu grip ve ateslenmede geberiyoruz resmen.
Neden mi?
Ilgi bekliyorlar çünkü biz sizler gibi her yerden ya da her şekilde ilgi alamıyoruz.
Çünkü biz hiç adet ağrısı yaşamadık o yüzden en ufak acıyı büyütüyoruz
O sırada benim kolum kopsa halaya devam etme arsızlığı
Bazıları öyle evet ama genelleme yapmanız doğru olmamış.
Şu an grip oldum gibi kurşun yesem bu kadar zor olmazdı mkkk
Yani ben öyle olmuyorum
Bilmem. Bende yataklara düşerim hasta olunca
Canımız tatlı yavrucum.
Ee ne yapalım
Nazlı demekki
Erkekler daha prenses 😅
Sanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?