• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter
2 ay

Erkekler hasta olunca niye dünyanın sonu gelmiş gibi davranırlar?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
FenomenMaster Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1310
Yapay Zekaya Sor
Erkekler hasta olunca, ilgi bekledikleri için mi acaba bu kadar nazlı oluyorlar?
Erkekler hasta olunca niye dünyanın sonu gelmiş gibi davranırlar?
Güncellemeler
2 ay
SS teşekkürler 🙏🌸
Erkekler hasta olunca niye dünyanın sonu gelmiş gibi davranırlar?
Cevapla
Erkek Soruları Hasta Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • kerem2NT
    kerem2NT Takip Et
    Yoda Yaş: 71 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 409 cevap paylaştı.

    Erkekler kazık kadar olsalar bile hala çocukturlar, kolay büyüyemezler. Erkekler şöyle düşünür. Hasta olunacaksa ben olayım. Ölünecekse eşim ölsün.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Angela91
    Angela91 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 48%
    2 ay

    Eşim çok defa dikişlik kaza yaşadı hiç birinde nazlanmadı ama ben grip olmaya başladığım anda o benden beter oluyor nazından geçilmiyor ilacını kendi alıp içemiyor tuhaf gerçekten

    0
    3 Yorumla
    • Kafkass001
      Kafkass001
      2 ay

      Grip bizde ağır oluyor testosteron hormonu sebebiyle ben de yeni öğrendim

      Yorumla
    • Angela91
      Angela91
      2 ay

      Bunu araştıracağım gerçekse vicdan azabı çekerim 😣

      Yorumla
    • Kafkass001
      Kafkass001
      2 ay

      Sanırım gerçek, bir kaç kez karşıma çıktı
      Ben de diyorum neden böyle oluyoruz, hayır yani gerçekten ağır ve rahatsız edici hissi oluyor ama bir yerimiz kesilse falan o kadar şey yapmıyoruz

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
2 ay
  • Biraz ilgi bekliyorlar, evet 😊 Ama sadece o da değil. Çoğu erkek çocukluktan beri duygusunu saklamaya alışıyor, hastalanınca ilk defa “zayıf olma” izni çıkıyor gibi hissediyor 🤒 O an ilgi, şefkat, bakım görmek hoşlarına gidiyor. Sen sınırını koruyarak ilgilenirsen ne şımarırlar ne de ihmal edilmiş hissederler 💛

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

30

Cevap

33

Cevap

  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 102
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    33 senedir hiç hasta olmadığım için bu konuda bir yorum yapamayacağım.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Harikasın 👏👏

      Yorumla
  • busegmss
    busegmss Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 25
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Anaları öyle alıştırdığı ve işlerine öyle geldiği için.

    2
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Ben öyle davranmam. kimsenin haberi bile olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.

    Severiz naz yapmayı guzum 🤣

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Ya valla öyle hasta olunca naziniz çekilmez sizin

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      2 ay

      Hiç çekilmiyor valla

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Hıhımmm

      Yorumla
  • Semp4ti
    Semp4ti Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 647 cevap paylaştı.

    Sosyal baskı egemen güç derken omzumuzda yük çok hastalıklar o güçlü duruşu biraz bozuyor ondandır 😂😂😂

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet olabilir 😂 biraz nazlanmak sızın de hakkınız tabiii

      Yorumla
  • Aynen_Haklısın
    Aynen_Haklısın Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bilmem, normalde erkeklik yapıyorlar diye nazlanamıyorlar herhalde. Azıcık hasta olunca da abartıyorlar hemen 😂😂😂

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Haha 😂 bir grip olsalar sanki ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar birde sürekli bir şey isterler 😂

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      2 ay

      Allah akıl fikir versin hepsine 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Amin amiğğinnnn 🙏😆

      Yorumla
    • Aynen_Haklısın
      Aynen_Haklısın
      2 ay

      🙏😂😂

      Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    Sanırım en çok hasta olunca ilgi istiyoruz bunun nedeni nedir bende bilmiyorum. Sanırım sürekli hep ayakta olup çalıştığımız için olabilir 🌼

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Erkek hasta olunca çok masum oluyor ya , bebek gibi oluyorlar

      Yorumla
    • _-Dream-_ u
      _-Dream-_
      2 ay

      Biz her zaman masumuz ama 🤗

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet 👍😂

      Yorumla
    • _-Dream-_ u
      _-Dream-_
      2 ay

      😅😅

      Yorumla
  • Cileklimilkk
    Cileklimilkk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    2 ay

    Sevgilim hasta olduğunda sürekli hatrını sormadığım zaman bos bos trip atıyor valla kadınlar bile bu kadar değil yani

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Doğrudur inanırım 😂 çünkü erkekler bir grip olsalar bile sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar birde sürekli istekleri bitmez çocuk gibi davranırlar 😂

      Yorumla
  • laydbirdmira
    laydbirdmira Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Vasiyet bile yazıyorlar o derece eşimden biliyorum 🤣🤣

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet ya geneli böyle oluyor 😂 bir grip olsalar bile sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar birde sürekli istekleri bitmez çocuk gibi mız mız oluyorlar 😂

      Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Hastayken daha narin ve çocuk gibi olabiliyorlar. İlginç ama öyle

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Az öz hasta oldukları için olabilir 😂 aci esiyi düşük oluyorlar demekki 🤣

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      2 ay

      Evet olabilir 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet 👍😂

      Yorumla
  • Kafkass001
    Kafkass001 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay

    Testosteron etkisi sebebiyle hastalık bizde daha ağır olur 👍

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet belkide az öz hasta olunca böyle oluyor olabilir

      Yorumla
    • Kafkass001
      Kafkass001
      2 ay

      Gerçekten rahatsız edici hissi var o yüzden öyle davranıyoruz

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Doğrudur

      Yorumla
  • İçimeişlerbakanı s
    İçimeişlerbakanı Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 479 cevap paylaştı.

    Acile bir tane anne kuzusu gelmişti anneleri yüzünden böyle hasta olunca nazlanıyorlar

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Belkide olabilir haklısın el bebek gül bebek büyütülmüş olunca acı eşikleri düşük oluyor demekki 😂

      Yorumla
    • İçimeişlerbakanı s
      İçimeişlerbakanı
      2 ay

      27 yaşındaki oğluna bebek gibi davranırsa gün gelir başımızı ağrıtır alt tarafı bir damar yolu

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Aynen öyle 👍

      Yorumla
  • morsaclihuriyeee
    morsaclihuriyeee Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Çok şımarıklar çünkü hasta olunca özellikle tüm ilgi onlarda olsun istiyorlar.😂

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Haha 😂 acı eşikleri düşük demekki 🤣 bir grip olsalar bile sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar birde sürekli istekleri bitmez çocuk gibi mız mız oluyorlar 😂

      Yorumla
    • behişti89
      behişti89
      2 ay

      😂😂

      Yorumla
    • morsaclihuriyeee
      morsaclihuriyeee
      2 ay

      Abla ben onlara hiç gelemiyorum hiç sevmem mız mız erkek hasta olsa bile 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Haha 😂

      Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Regl döneminde ben de öyleyim , erkeklere hak veriyorum. Sjsj

    1
    7 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Dimi ama 😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      2 ay

      Evett 😀 İlgiyi aradığın dönemler var reglde ben de öyle olduğum için hasta oldu diye naz yapan erkeği anlamama lüksüm yok. 🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Sanırım öyle 👍😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      2 ay

      Kendim bile söz konusu olunca yine de objektifim galiba 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Öyle olmak gerekiyor gülüm olması gerekende ozaten

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      2 ay

      Evet tatlişko💖🙂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      ❤️💞

      Yorumla
  • SAKİNkullanıcı
    SAKİNkullanıcı Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Hasta olunca hiç ilgi bekliyorum. Daha çok her işimi kendim görüyorum 😄

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Harikasın 👏👏

      Yorumla
  • Ela_Nur34
    Ela_Nur34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    2 ay

    Çünkü onlar Kadınlar gibi değil acı eşiği düşük. Tabi bu bir kusur değil onların tabiatı.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Belkide olabilir

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    2 ay

    Bence bunun sebebi bizim genellikle güçlü olmak zorunda olmamızdan kaynaklı, Hasta olunca o yüzden iki misli etkilenip kendimizi bırakıyoruz

    1
    9 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Brlkide olabilir

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Aynı şekilde tek başına mücadele eden kadınlarda da bu olabilir diye düşünüyorum, Cinsiyetle alakalı bişey değil yani

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Kadınlar her zaman daha güçlü ve dayanıklı oluyor zaten yapısı gereği

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Evet o da mantıklı, En basitinden bi ağdaya bile dayanmak kolay değil, Bikere berber arkadaş samimiyetimize dayanarak çaktırmadan yüzüme yapıştırdı, Bi çekti gözümden yaş geldi 😂

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Dimi ama 😂 doğum var birde , bitde onu düşün

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Kaç yaşında adamım, Resmen ağladım acıdan, Zaten zaman zaman düşünüyom ve üzülüyom kadınlar için, Doğum ağda bunlar kolay değil, İyiki erkek olmuşum diye şükrediyom hep 🤗🙌

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Tamam biz de sünnet oluyoz, O da kolay değil ama 15-20 güne iyileşiyo ve bidaha öyle bişey olmuyo

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Böyle söylediğim zaman kadınlar "Sünnetten nolacak yav, O bişey mi" diyo da, O da kolay değil be abla, Çeken bilir yani 🙏 🤗

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      İllaki öyle 👍

  • behişti89
    behişti89 Takip Et
    Master Yaş: 37
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Her erkek öyle değil sana nazlı olan denk gelmiştir

    1
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Genel olarak öyle ama 😂

      Yorumla
    • behişti89
      behişti89
      2 ay

      Biz ne nazlı ne elbebek büyüdük iyi ki de öyle büyümedik ki ayaklarımızın üzerinde sağlam duruyoruz

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Harikasın 👏👏

      Yorumla
    • behişti89
      behişti89
      2 ay

      Sende harikuladesin 👍🏻

      Yorumla
    • behişti89
      behişti89
      2 ay

      Ki nazlı erkekleri çekiyorsun

      Yorumla
  • _CeSuRTüRK_
    _CeSuRTüRK_ Takip Et
    Yoda Yaş: 25
    2 ay

    Ben hasta olduğum da bile dışarda olduğum biliyorum 😂 hastane bile uğramam

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Her erkek senin gibi değil maalesef biraz nazlı oluyorlar

      Yorumla
    • _CeSuRTüRK_
      _CeSuRTüRK_
      2 ay

      Var benim babamdan bilirim😀 ama ne bilim ben grip iken bile ise gittiğimi gezerim (millet de hasta olsun diye)(şeytanlık sezgisi)😁 sonu ölüm değil sonuçta

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet 👍😂 çok var

      Yorumla
    • _CeSuRTüRK_
      _CeSuRTüRK_
      2 ay

      😀😀

      Yorumla
  • Doktor_Hektor
    Doktor_Hektor Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    2 ay

    O bizim kırmızı çizgimiz lütfen karışmayın😄 eczacıyım hasta olunca ilaç almaya üşeniyorum müşterinin gelip bana ilaç verse yeridir😅

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Haha tamam tamam vurdum ağzıma birtane 😂 ya hiç sorma erkekler bir grip olsalar bile sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar birde sürekli istekleri bitmez çocuk gibi mız mız oluyorlar 😂 ama hasta olunca çok masum oluyorlar ya 🤗

      Yorumla
  • casper2025
    casper2025 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 377 cevap paylaştı.

    Tüm hastalıklarımı ayakta atlattım light erkekler bunu yapar ç delikanlı adam girple hasta olmaz

    0
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 28 , eic 81%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.

    Erkekler bebek gibi yatsın paşazadeler

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Haha 😂

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Hangi erkekler?🙂

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Erkeklerin çoğu öyle oluyor 🥺 bir grip olsalar bile sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar 😂 birde istekleri hiç bitmez çocuk gibi mız mız oluyorlar

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      2 ay

      Ay beni anlattın resmen, kendimi tek zandıydım. Artık biricik değilim😏

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Haha 😂 korkma korkma tek değilsin binlerce örnek var

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      2 ay

      Oh rahatladım 🙂

      Yorumla
  • raif1
    raif1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 50 , eic 100%
    2 ay

    güçsüzleştiğimiz için

    1
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Ondan mı dersin

      Yorumla
    • raif1
      raif1
      2 ay

      evet ben erkeğim güçsüz olamam deyip moralini bozuyor ve huysuz oluyoruz mesela ben hem burcumunda özelliği hem erkek olmamdan dolayı hasta olmaktan nefret ederim olurda olursam çekilmez olurum

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Eyvah eyvah 😂 bütün erkekler çoğu öyle oluyor ama çocuk gibi mız mız oluyorlar ve istekleri hiç bitmez

      Yorumla
    • raif1
      raif1
      2 ay

      biraz kahrımız olduğu doğrudur

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Hı hııı 😂🙈

      Yorumla
    • raif1
      raif1
      2 ay

      seninle sohbeti özlemişim

      Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Prenses erkek çok var 😂

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Haha 😂 mız mız oluyorlar

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      2 ay

      😂😂 aynen valla 😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet 👍😂

      Yorumla
  • ƊØLƲNÂƳ
    ƊØLƲNÂƳ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Öyle düşünmüyorum hiç..

    1
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Genel olarak öyleler

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      2 ay

      Yok efendim, ben senin bildiğin erkeklerden değilim ✨

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Yiaaa tamam pikiii 😊

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      2 ay

      ☕🍫✨

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      🙏❤️💖

      Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Abartiyorlar herseyi canları cok tatlı.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Galiba öyle 👍😂

      Yorumla
  • CamelotT
    CamelotT Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 592 cevap paylaştı.

    Canımız kıymetli ondandır

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Demekki 😂 çünkü bir grip olsalar sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar 😂

      Yorumla
    • CamelotT
      CamelotT
      2 ay

      Okadar da gömme şimdi yani 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Ama oylesiniz 🤣🙈 birde çocuk gibi mız mız oluyorlar sürekli istekleri bitmez ama çok da masum oluyorlar ya 😂

      Yorumla
  • aquarius99
    aquarius99 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 778 cevap paylaştı.

    En sevmediğim tiplerden..

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Aynen öyle 👍😂

      Yorumla
  • AzraAksoy123
    AzraAksoy123 Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    2 ay

    Fazla hasta olmadıkları için olabilir.

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Belkide az öz olunca demekki acı eşikleri de düşük oluyor 😂 oyuzden çocuk gibi mızmız oluyorlar

      Yorumla
    • AzraAksoy123
      AzraAksoy123
      2 ay

      Olabilir😅

      Yorumla
  • _1utarix1_
    _1utarix1_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    2 ay

    Abartmada bir numaralar
    Erkekler kapatılsın

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Haha 😂 bir grip olsalar bile sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar birde sürekli istekleri bitmez çocuk gibi mız mız oluyorlar sırtı ısınmayasıcalar 😂

      Yorumla
    • _1utarix1_
      _1utarix1_
      2 ay

      Ahahahahha çok doğru

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      👍😆🤣❤️

      Yorumla
  • Rhaast
    Rhaast Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 46%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Bende hiç olmuyo

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Süpersin 👏👏

      Yorumla
  • ÇukurovaBeyi
    ÇukurovaBeyi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 363 cevap paylaştı.

    Tribe giriyoruz bir tek siz mi gireceksiniz😂

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Dimi ama sende haklısın 👍😂 birde erkekler bir grip olsalar bile sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar birde sürekli istekleri bitmez, ama çok masum oluyorlar ya 😂

      Yorumla
    • ÇukurovaBeyi
      ÇukurovaBeyi
      2 ay

      Öyle gerçekten baya bir tribe giriyoruz niyeyse😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet 👍😂 hemde nasıl 😂 belkide acı eşiğiniz düşüktür ondan olabilir

      Yorumla
    • ÇukurovaBeyi
      ÇukurovaBeyi
      2 ay

      Bilmiyorum bak o da olabilir haklısın😂

      Yorumla
  • Krallbop
    Krallbop Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 676 cevap paylaştı.

    Canımız tatlı sanırım 😀😀😀

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet biraz oylesiniz 🤣bir grip olsalar bile sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar birde sürekli istekleri bitmez ama çok masum oluyorlar ya 😂

      Yorumla
    • Krallbop
      Krallbop
      2 ay

      Doğru 😀😀

      Yorumla
  • retrociine
    retrociine Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    2 ay

    Kadınlara ilgi meraklısı diyorlar ama erkekler çok daha öyle. Hatta kara günde çıkıyor ortaya ahshgj

    0
    0 Yorumla
  • îzahtanVâreste
    îzahtanVâreste Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 784 cevap paylaştı.

    Hastalık hastası diyorum ben onlara bizim sülaledede var onlardan

    0
    0 Yorumla
  • Tuğbasirius
    Tuğbasirius Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 406 cevap paylaştı.

    Biz hasta olamayız ilgilenmezler onlar hasta olınca Sultan gıbı hızmet beklerler benciller çünkü

    0
    0 Yorumla
  • REİS_52
    REİS_52 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 100%
    2 ay

    Vallahi öyle ya doğru söylüyorsun bizim huyumuz korusun böyle maalesef

    0
    0 Yorumla
  • canocan96
    canocan96 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    2 ay

    Bak ben mesela böbrek hastasıyım. Bende tansiyon vs de oluyor bazen böyle olunca kramp giriyor bakilmam lazım benim böyle durumda

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    2 ay

    Kadınların regli öyle oluyor bence :)

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Evet bizde de öyledir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      :)

      Yorumla
  • civcivoo
    civcivoo Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    2 ay

    Eskiden böyle değillerdi. Hasta olsalar bile hayat devam ederdi. Yeni nesile bişeyler olmuş.

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Haha 🤣

      Yorumla
  • Hercaiimm
    Hercaiimm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    2 ay

    Tek naz yapma imkanları çünkü

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍🥰

      Yorumla
  • Aslan1806
    Aslan1806 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Her erkek bir olmaz

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Genel olarak böyledir amab

      Yorumla
    • Aslan1806
      Aslan1806
      2 ay

      Genel olarak bayanlarda var

      Yorumla
  • Isimbulamadimtamam
    Isimbulamadimtamam Takip Et
    Xper 1 Yaş: 18
    2 ay

    Gucsuzlestikleri için büyük ihtimalle

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Acı eşikleri düşük oluyor demekki 🤣

      Yorumla
  • mutlulukbutonu
    mutlulukbutonu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 458 cevap paylaştı.

    Yooo öyle olmuyor

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Peki 🤗

      Yorumla
  • BASİTDÜŞÜNEN
    BASİTDÜŞÜNEN Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 679 cevap paylaştı.

    Çok nazlılar

    1
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Hemde çok

      Yorumla
    • Goksu31
      Goksu31
      2 ay

      Erkek adam naz yapmaz

      Yorumla
    • Goksu31
      Goksu31
      2 ay

      Diker atar

      Yorumla
    • BASİTDÜŞÜNEN
      BASİTDÜŞÜNEN
      2 ay

      Sen yapma o zaman

      Yorumla
    • Goksu31
      Goksu31
      2 ay

      Kızlar soruyor nedir kızlar ı ve nonoş ruhlu arkadaşları öttürdugum yerdir

      Yorumla
    • BASİTDÜŞÜNEN
      BASİTDÜŞÜNEN
      2 ay

      Git kumda oyna

      Yorumla
  • pamgyy
    pamgyy Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 684 cevap paylaştı.

    Canları tatlı

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Acı eşikleri düşük sanırım 😂

      Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.

    çok nazlılar

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Aynen öyle acı eşikleri düşük sanırım 😂

      Yorumla
  • Hilalmiyimneyim
    Hilalmiyimneyim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    2 ay

    Bi benim etrafımdakiler öyle sanırdım 😂

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Geneli böyledir 😂

      Yorumla
  • hazalpskk
    hazalpskk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22 , eic 100%
    2 ay

    İlgi

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Birde acı eşikleri düşük sanırım oyuzden yapıyorlar olabilir

      Yorumla
    • hazalpskk
      hazalpskk
      2 ay

      Olabilir bilmiyorum

      Yorumla
  • YujiroHanmaaa
    YujiroHanmaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    2 ay

    Ben davranmam

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Harika 👏👏

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    2 ay

    Gerçekten neden acaba?

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Az öz hasta oldukları için sanırım , hasta olunca da çok nazli oluyorlar

      Yorumla
  • SilverBlooming u
    SilverBlooming Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bence ilgi beklediklerinden öyle davranıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Bebek gibi ilgi istiyorlar 😂

    0
    1 Yorumla
    • Alman_imam
      Alman_imam
      2 ay

      @Bravehrart nasilsin ne yapyiorsun

      Yorumla
  • Ben_köpraa
    Ben_köpraa Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Çünkü onlar erkek sorgulamayalım😅

    0
    0 Yorumla
  • tardu81
    tardu81 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    2 ay

    Sevdigimize naz yapik

    0
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Bebe ruhluyuz biz ondan😄😄

    0
    0 Yorumla
  • berkecan38
    berkecan38 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 904 cevap paylaştı.

    Çünkü isteyerek olmuyor 😬

    0
    0 Yorumla
  • dogukannnnnnn01
    dogukannnnnnn01 Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    2 ay

    Evet nazlı bebegiz

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      Sanırım öyle oluyor 🥺🤣 bir grip olsalar bile sanırsın ölümcül hastalığa yakalanmış gibi davranırlar birde sürekli istekleri bitmez çocuk gibi davranırlar ama hafta olunca çok masum oluyorsumuz ya

      Yorumla
    • dogukannnnnnn01
      dogukannnnnnn01
      2 ay

      😔🙏

      Yorumla
  • Mym0182
    Mym0182 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    2 ay

    Bende öyleyim

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkekler hasta olunca niye dünyanın sonu gelmiş gibi davranırlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden erkekler hasta olunca dünyanın sonu geliyor? 28 cevap verildi
Erkekler niye hasta olunca ölecek gibi davranmaktan vazgeçmiyor? 11 cevap verildi
Erkekler hasta olduğunda neden çok nazlanırlar? 17 cevap verildi
Erkekler hasta olunca niye çok nazlanir? 17 cevap verildi
Erkekler hasta olunca neden Allah'ından belasını bulmuş gibi davranıyor? 9 cevap verildi
Erkekler neden kezban hastası? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨