Göz numaran kaç ki ben bundan hiç anlamıyorum nedense. Arkadaşına gelecek olursam belki arkadaşın da astigmat vardır. Astigmat olunca etrafı daha bulanık görüyorsun hafif uzağındaki yazıları bile net okuyamıyorsun tabi bu astigmatın numarasına göre değişiyor
0
2 Yorumla
Soran
9 ay
Hayır aşkım arkadaşımınki sadece miyop 1.75 benimkisine baksana 4 numara astigmat. C yazan değer astigmatı gösteriyor
Senin asıl sıkıntın astigmat. Özellikle gece ışık saçılmasına neden olur. Bir de her insanın gözü farklı bazıları yüksek numaraları tolere edebiliyor bazıları da en ufak numarada bile gözlük ihtiyacı hissediyor
0
4 Yorumla
Soran
9 ay
Gece ışık saçılması olmuyor. Sadece gece insan yüzlerini net göremeyebiliyorum ama ışık saçılması yaşamıyorum. Ehliyeti bile gözlüksüz aldım