Eşim epilepsi hastası diye sürekli ayrıl baskısı var üstümde nasıl kurtulurum?

Son bir yıldır hasta ve gerçekten iyi değil psikolojikmen zaten çöküyor ona rağmen aramızı bozmamak için çabalıyoruz ama insanların dediklerini bir şekilde duyuyor. Kendi ailesi yok bi kız kardeşi var o da destek olmaktan uzak, ailem olsun arkadaşlarım olsun ayrıl diye baskılayıp duruyorlar baş edemiyorum artık. Arkadaşlarımı hayatımdan çıkardım bi tanesi iyi gibiydi o da bozmaya başladı ama ailemi bi türlü çıkaramıyorum hayatımdan konuşmalarına engel olmaya çalışıyorum mesajları arama kayıtlarını siliyorum ama az çok anlıyor telefonu eline aldığında maalesef. Ne yapıcamı şaşırdım soru mu bilmiyorum içimi dökmek istedim
Eşim epilepsi hastası diye sürekli ayrıl baskısı var üstümde nasıl kurtulurum?
Cevapla