24 yaşındayım ileri seviye kemik erimesi osteoporoz teshisi aldım femur -3.2 endişeliyim yürürken bile kırılacak diye korkuyorum?

Başına gelen veya benzer durumda olan var mi ne yapabilirim neler kırık riskini artırıyor normal yürürken bile femura zarar verir miyim uykularım kaciyor

24 yaşındayım ileri seviye kemik erimesi osteoporoz teshisi aldım femur -3.2 endişeliyim yürürken bile kırılacak diye korkuyorum?
Cevapla