Ciddi depresyondan nasıl çıktınız. Tabi girdiyseniz ( berbat bisey sakın özenmeyin)?

Tam 1 yıldır depresyondaydım ve yanımda beni teskin edecek beni güldürecek benim nazimi çekecek beni bunaltıcı ortamından çekip alacak tek bir allahin kulu yoktu. Arladasim da yokmuş meğer. Akrabam zaten yokmuş Beliki de tek ihtiyacım güldürülmekti kafamın dağılmasını ama ben düşüne düşüne delirecek noktaya geldim Tam 1 sene boyunca anksiyeteden anksiyeteye koştum durdum durdum ağladım. Tam 1 sene. Ama ailem bana seli muamelesi yaptı ve suçladı. Kafamı dağıtmak istedim kendi başıma bunu yapmak istedim ve ona bile izin vermediler. Tek yaptıkları şey aglamami kesmek için ilaç iç demekti. Acayip zekice
Güncellemeler
9 ay
Ben iyi bir psikoloğa gitmem gerek dedim en son. Yani özel de değil sadece başka bir psikoloğa. Annemin tek dedigi şey ilaç al. Şikayetçi olan benim acıyı çeken benim, ilaç talep etmiyorum ama matah bir şey gibi ilaç al ilaç al tek dediği bu. Diyecek ki millete ilaçlarla ayakta duruyor. Havalı bisey gibi
Ciddi depresyondan nasıl çıktınız. Tabi girdiyseniz ( berbat bisey sakın özenmeyin)?
Cevapla