Sağlık Kanser hücrelerinin şekerle beslendiğini biliyor muydunuz? Gadobutrol Takip Et Xper 6 Yaş: 109 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 61 Yani kanser hastalarının kola gibi yüksek şekerli besinleri tüketmesi, onların ölüme kucak açmasıdır. Kanser hücrelerinin şekerle beslendiğini biliyor muydunuz? Cevapla Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
emre00488 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% 9 ay Biliyorum asidik ortamda çoğalırlar, alkali ortamda çoğalamazlar oksijensiz solunum yaparlar.Ayşegül Çoruhlunun alkali beslenme kitabını okuyun. 1 0 Yorumla
s Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 9 ay Evet, biliyorum. Hatta bunun fiziksel alt yapısını da biliyorum. PET. 0 1 Yorumla Gadobutrol 9 ay Evet, PET çekimi bu prensibe dayanır :) Yorumla
Nadidepapatya Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% 9 ay Evet duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum 0 1 Yorumla Gadobutrol 9 ay Doğru. Pozitron emisyon tomografisi radyoaktif şekerle çekilir ve bu prensibe dayanır. Yorumla
_ѵɑӀҽղԵíղ0_ Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 9 ay Aynen öyle. Vücudun belirli oranı kadar şeker iyidir fazlası zarar zaten her şeyin. 0 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 9 ay Sağlık konusunda 546 cevap paylaştı. Daha önce duymadım ama gayet olası bir şey. Başlı başına zarar vücuda 0 0 Yorumla
Almound Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 9 ay Öyle olsa kilolular hep kanser olurdu 1 3 Yorumla Gadobutrol 9 ay Şeker kanserojen değil, kanseri besler. Farklı şeyler Yorumla Almound 9 ay Kanser hücresi herkeste var onu da biliyor muydun Yorumla Gadobutrol 9 ay Biliyorum merak etme Yorumla
Leviathan_S Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 9 ay Şu an kola içiyordum ya püüü 0 1 Yorumla Gadobutrol 9 ay Afiyet olsun dndndjd Yorumla
m Kůmsåliledenìz07 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% 9 ay Kanser hücreleride ağzının tadını biliyor 0 0 Yorumla
BirEsintii Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 9 ay Duymuştum 0 4 Yorumla Gadobutrol 9 ay Aa teşekkürler like için, ss oldu Yorumla BirEsintii 9 ay Üst üste sağlık sorularinizi gördüm en azından bunu beğeneyim diye düşündüm. Faydalı bilgiler Yorumla Gadobutrol 9 ay Fenomenlik kovalıyorum Yorumla BirEsintii 9 ay Umarım Yorumla
kadınyokdertyok Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 9 ay Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. doğru 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Biliyorum asidik ortamda çoğalırlar, alkali ortamda çoğalamazlar oksijensiz solunum yaparlar.
Ayşegül Çoruhlunun alkali beslenme kitabını okuyun.
Evet, biliyorum. Hatta bunun fiziksel alt yapısını da biliyorum. PET.
Evet, PET çekimi bu prensibe dayanır :)
Evet duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum
Doğru. Pozitron emisyon tomografisi radyoaktif şekerle çekilir ve bu prensibe dayanır.
Aynen öyle. Vücudun belirli oranı kadar şeker iyidir fazlası zarar zaten her şeyin.
Daha önce duymadım ama gayet olası bir şey. Başlı başına zarar vücuda
Öyle olsa kilolular hep kanser olurdu
Şeker kanserojen değil, kanseri besler. Farklı şeyler
Kanser hücresi herkeste var onu da biliyor muydun
Biliyorum merak etme
Şu an kola içiyordum ya püüü
Afiyet olsun dndndjd
Kanser hücreleride ağzının tadını biliyor
Duymuştum
Aa teşekkürler like için, ss oldu
Üst üste sağlık sorularinizi gördüm en azından bunu beğeneyim diye düşündüm. Faydalı bilgiler
Fenomenlik kovalıyorum
Umarım
Evet biliyordum
Bilmiyordum
öğrendim
Bilmiyordum
Mantarlar da şekerle beslenir
Hayırr
doğru
kolpaaaa