3 gündür yutkunamıyorum. Boğazım çok ağrıyor. Ilaç filan çok içtim. Çoktan geçmesi gerekirdi. Geçmiyor. Nedeni ne ola bilir?

3 gündür yutkunamıyorum. Boğazım çok ağrıyor. Ilaç filan çok içtim. Çoktan geçmesi gerekirdi. Geçmiyor. Nedeni ne ola bilir?
3 gündür yutkunamıyorum. Boğazım çok ağrıyor. Ilaç filan çok içtim. Çoktan geçmesi gerekirdi. Geçmiyor. Nedeni ne ola bilir?
Cevapla